21683
۲۲ مرداد ۱۳۹۶

بررسی علت مرگ کودک در شهربازی کرمانشاه

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: حدود 45 تا 60 روز دیگر با مشخص شدن نتیجه نمونه کامل سم‌شناسی و آسیب‌شناسی، علت مرگ کودک 9 ساله در شهربازی کرمانشاه را به طور دقیق اعلام می‌کنیم.

به گزارش کودک پرس ،  چند وقت پیش(نهم مردادماه) در فضای مجازی خبری مبنی بر مرگ کودک 9 ساله در شهربازی کرمانشاه(استخر توپ) موجب نگرانی جمع زیادی از شهروندان شد.

براساس این گزارش، برای اطلاع از صحت و سوق این خبر، خبرنگار فارس موضوع را از مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه جویا شد.

آرتین کمالی در خصوص مرگ محمدطاها عزیزی کودک 9 ساله کرمانشاهی، اظهار داشت: هجمه‌های بسیاری در فضای مجازی راجع به علت مرگ این کودک منتشر شده که خیلی مناسب نیست و صحت ندارد.

وی با بیان اینکه همکاران پزشکی قانونی به صورت کارشناسی و تخصصی موضوع کالبدشناسی را بررسی می‌کنند، ادامه داد: هیچ موردی از گزیدگی حشره و مار بر روی بدن این کودک وجود نداشت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه اضافه کرد: مسئله‌ای مبنی بر شکستگی، خردشدگی، کبودی، زخم، پاریدگی امحا و احشا در این کودک دیده نشده است.

وی افزود: پزشکی قانونی استان بر حسب وظایف تخصصی در زمینه کالبدشناسی، نمونه کاملی از نظر سم‌شناسی و آسیب‌شناسی گرفته که حدود 45 تا 60 روز طول می‌کشد که نتیجه آن قطعی اعلام شود.

کمالی در پایان گفت: شهروندان به شایعات در این خصوص توجه نکنند، به محض مشخص شدن نتیجه این آزمایش علت دقیق فوت را اعلام می‌کنیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار