21638
۲۱ مرداد ۱۳۹۶

داوطلبان سلامت در بیمارستان دوستدار کودک نیشابور حضور یافتند

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور از حضور پرشور و موثر داوطلبین سلامت در بیمارستان حکیم به مناسبت هفته شیر مادر خبر داد.

دکتر عصمت تقی آبادی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت:: همه ساله اول آگوست جهت تشویق مادران به امر شیردهی به نام روز جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر نامگذاری شده است و به همین مناسبت امسال در راستای بزرگداشت این هفته، تیمی متشکل از مدیران و کارشناسان آموزش سلامت و سلامت خانواده و جمعیت برای تقدیر از حامیان برنامه شیر مادر در بیمارستان حکیم حاضر شدند و از تلاش داوطلبین سلامت تقدیر بعمل آوردند.

 

وی افزود: برنامه حامیان شیرمادر از سال ۱۳۹۲ با همت و برنامه ریزی کارشناسان برنامه شیر مادر و مشاوره شیردهی و همکاری مسئول مشارکت‌های مردمی معاونت بهداشت پایه ریزی شد و با انتخاب رابطین علاقمند و برگزاری کلاس‌های آموزشی تئوری و عملی تخصصی ماهیانه ادامه یافت.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت:: با توجه به توانمندی حامیان شیر مادر در امر مشاوره و تاثیر آن بر شاخص تغذیه انحصاری با شیر مادر و موافقت رئیس بیمارستان حکیم مقرر گردید، برنامه ریزی لازم درخصوص حضور این عزیزان در بخش‌های زنان و زایمان صورت پذیرد.

وی در پایان ادامه داد: ۲۳۲ مورد آموزش و پیگیری توسط ۱۵ نفر از داوطلبین سلامت به مادران بستری در بخش‌های بیمارستان حکیم طی هفته شیر مادر ارائه شده است.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار