موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
213024
۱۲ بهمن ۱۳۹۸

فعالیت ۳۰۰ نوجوان مداح در گیلان

مسئول بسیج مداحان گیلان با بیان اینکه ۱۵۰۰ مداح تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: همچنین ۳۰۰ نوجوان مداح در سطح استان تحت پوشش دوره‌های آموزشی مداحی بسیج مداحان هستند.

به گزارش کودک پرس ، مصطفی منزوی از شناسایی ۳۰۰۰ مداح در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در این تعداد ۱۵۰۰ مداح تحت پوشش سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان قرار دارند که برای افزایش آنان برنامه داریم.

وی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات عملی سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان در سال جاری، افزود: همایش تجلیل از پیرغلامان در هر ۱۶ شهرستان گیلان برگزار شد و براساس برنامه‌ریزی این همایش طی سال‌های آینده نیز دنبال می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم آموزش مداحان ارزشی، آیینی و انقلابی، اضافه کرد:‌ می‌خواهیم برای نوجوانان مداح دوره‌های آموزشی مداحی برگزار کنیم. این دوره‌های آموزشی در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

منزوی با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ نوجوان مداح در سطح استان تحت پوشش دوره‌های آموزشی مداحی بسیج مداحان هستند، گفت: تنها ۱۳۰ نوجوان مداح در شهرستان رشت هستند.

 

وی از برگزاری نشست فصلی بسیج مداحان گیلان با آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: جلوگیری از ورود خرافات و انحرافات به مداحی‌ها و عزاداری‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

مسئول بسیج مداحان گیلان با اشاره به فعال بودن مجمع‌الذاکرین در ۱۶ شهرستان استان، یادآور شد: باید با همکاری کانون مداحان تبلیغات اسلامی گیلان و خانه مداحان استان هم‌افزایی داشته باشیم و از موازی‌کاری پرهیز شود.

منزوی با بیان اینکه مداحان تحت پوشش سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان بسیجی می‌شوند، اظهار کرد:‌ برنامه بسیج جذب، سازماندهی و آموزش است و مداحان بسیجی در این قالب می‌توانند آموزش‌های لازم را کسب کنند.

 

وی از برگزاری نشست کتابخوان مداحان و شعرای آیینی شاخص استان با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی گیلان در دهه فجر خبر داد و گفت:  در همه صحنه‌های انقلاب و نظام شاهد نقش‌آفرینی مداحان و هیئت‌های مذهبی هستیم و باید به این نقش را تبیین کنیم.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار