موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
209247
۲۳ آبان ۱۳۹۸

«رویای کوچه وحشت» در کتابفروشی‌ها

داستان بلند «رویای کوچه وحشت»، نوشته «مهین منتظری رودبارکی» و برای گروه سنی نوجوان توسط انتشارات علمی و فرهنگی و در ۳۱۶ صفحه روانه کتابفروشی‌ها شد.

به گزارش کودک پرس ، رویای کوچه وحشت همانطور که از نامش برمی آید داستانی در ژانر وحشت برای کودکان است. گلدره نام قهرمان پانزده‌ساله داستان است که به دلیل مشکلات مالی پدرش در خانه یکی از اقوام زندگی می کنند و با سختی‌هایی روبروست. پدربزرگش مرحوم شده و خانه ای دارد که در کوچه به قول مردم عادی اجنه قرار گرفته، آنها قصد دارند با فروش آن خانه محلی برای زندگی خود تهیه کنند ولی این امر ممکن نمی شود و خود ناچار به خانه پدربزرگ نقل مکان می کنند.

مهین منتظری داستان رویای کوچه وحشت را در بیست و سه فصل و همراه با قهرمانی گلدانه، برزو؛ پدرش، مهربانو؛ دایه پدرش، جن هایی در جسد کبوترها و زن رمال و دیگران و از زاویه دید سوم شخص برای مخاطب نوجوان خود روایت می‌کند.

 

داستان بلند رویای کوچه وحشت به نویسندگی مهین منتظری‌رودبارکی و ویرایش اختر آقاجونی در ۳۱۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه در گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی (کتاب‌های پرنده آبی) تولید شده و به بازار کتاب آمده است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار