20771
۰۴ مرداد ۱۳۹۶

مهر و موم شدن دومین زمین بازی کودک شهر بوشهر

مدیر کل استاندارد استان بوشهر گفت: پس از زمین بازی کودک پارک جفره علیباش بوشهر زمین بازی کودک پارک مادر و کودک بوشهر نیز به دلیل غیراستاندارد بودن وسایل بازی آن مهر و موم شد.

به گزارش کودک پرس، محمد رحیم روز چهارشنبه در حاشیه مهر و موم کردن این پارک در جمع خبرنگاران افزود: زمین بازی کودک پارک مادر و کودک بوشهر که یکی از پراستفاده ترین زمین های بازی کودک در این شهر است به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات بازی مهر و موم و تمامی تجهیزات بازی آن جمع آوری شد.
وی بیان کرد:اداره کل استاندارد استان بوشهر طرح استانداردسازی زمین های بازی کودک و تجهیزات آنها را آغاز کرده و پیش از این نیز یکی دیگر از زمین های بازی کودک در بوشهر به دلیل غیر استاندارد بودن تجهیزات آن مهر و موم شد.
بهره مند اظهار داشت: پیش از مهروموم هر 2 زمین بازی کودک غیر استاندارد شهرداری بوشهر اخطارهایی برای استانداردسازی تجهیزات بازی آنها توسط اداره استاندارد به شهرداری ارسال شده بود.
مدیر کل استاندارد استان بوشهر بیان کرد: پس از اخطارهای مداوم به شهرداری برای برطرف کردن معایب تجهیزات بازی و استانداردسازی آنها و بی توجهی شهرداری به این اخطارها و پیگیری نکردن در این زمینه، کارشناسان اداره کل استاندارد اقدام به مهر و موم تجهیزات بازی غیر استاندارد زمین های بازی کودک پارک های یاد شده کردند.
وی افزود: تجهیزات تفریحی مستقر در زمین بازی کودک پارک بازی و شهربازی مشمول مقررات استاندارد اجباری است و شهرداران، مالکان و بهره برداران موظف هستند نسبت به استانداردسازی آنها اقدام کنند تا ایمنی و سلامت مردم بویژه کودکان مورد مخاطره قرار نگیرد.

مرجع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار