موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207668
۲۲ مهر ۱۳۹۸

کودکان همدانی گرد میز استاندار

نهم مهرماه کنوانسیون حقوق کودک با حضور معاون وزیر دادگستری به میزبانی استانداری همدان برگزار شد و یکشنبه ۴۰ تن از کودکان همدان با اهدای گل به سید سعید شاهرخی استاندار همدان از او قدردانی کردند.

به گزارش کودک پرس ، این کودکان، که مهمان استاندار همدان در هفته کودک و نوجوان بودند، به دعوت شاهرخی گرداگرد میز کنفرانس نشستند تا او با بیانی کودکانه وظایف خدمت رسانی را برایشان بازگو کند.

استاندار همدان که کودکان را آینده سازان کشور می داند، در این نشست صمیمی اعلام کرد: باید در حالی که شادی و نشاط را برای کودکان به ارمغان می آوریم، این قشر هدفمند رشد کند تا به اهداف بلند خود دست یابد.

شاهرخی معتقد است، شادی و نشاط حق کودک است و برای داشتن شهری پر نشاط باید کودکانی شاد، با انگیزه و پویا داشته باشیم.

وی در یازدهمین کنفرانس تخصصی حقوق کودک نیز تاکید داشت که آسیب‌های اجتماعی به عنوان موضوع با اهمیت در دستور کار دولت تدبیر و امید است و کاهش آسیب کودکان موضوع مهمی است که رابطه مستقیم با سرمایه‌های اجتماعی دارد.

 

استاندار همدان می گوید: توجه به آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان دارای اهمیت ویژه ای است چراکه آنها آینده سازان این جامعه هستند و باید حق ویژه ای را برای آنها قائل شد.

وی تاکید دارد: آسیب‌های اجتماعی می‌تواند تاثیر عمیقی هم در آینده کودکان و هم در جامعه داشته باشد که این موضوع رسالت و مسئولیت مدیران را سنگین تر می‌کند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار