موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
206364
۱۶ تیر ۱۳۹۸

آغاز عملیات ساخت مدرسه در مناطق سیل‌زده آق‌قلا با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش

آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های احداثی شهرستان آق‌قلا و احداث مدرسه در مناطق سیل‌زده استان لحظاتی پیش با حضور سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، استاندار گلستان و جمعی از مسوولان در روستای «صحنه سفلی» از توابع شهرستان سیل‌زده آق‌قلا برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، فرماندار آق‌قلا در این مراسم گفت: شهرستان آق‌قلا به لحاظ شرایط زمان سیل مردم دچار مشکلات عدیده‌ای بودند و بعد از سیل و منویات مقام معظم رهبری همه اعم از دستگاه‌های اجرایی نیروهای مسلح و مردم کمک کردند تا مشکلات مردم سیل‌زده را به حداقل برسانند.

امیر شیرتوماج با بیان اینکه بعد از وقوع سیلاب در استان گلستان اتفافات بسیار خوبی در حوزه مدارس را شاهد هستیم، اذعان کرد: مردم ایران در حادثه سیل نشان دادند همدلی و مشارکت و همیاری بین آنها  موج می‌زند.

 

 

وی از سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواستار ایجاد یک مجتمع فرهنگی در شهرستان آق‌قلا شد و یادآور شد: مردم آق‌قلا در زمان سیل عید نوروز نداشتند اما در این مراسم از شما می‌خواهم در خصوص اعتبارات استانی توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش شود و برای شهرستان آق‌قلا یک مجتمع فرهنگی به عنوان رهاورد سفر در نظر بگیرید.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی سه مدرسه سیل‌زده آق‌قلا با اعتبار 50 میلیارد ریال صبح امروز با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.

 

 

مدرسه امیرکبیر «قرنجیک» دارای 6 کلاس و با 785 مترمربع، مدرسه شهید مفتح در روستای «صحنه سفلی» دارای چهار کلاس و 540 مترمربع و مدرسه سه کلاسه سالار صحنه «پیرآغاج» دارای سه کلاس و 306 مترمربع جزو پروژه‌های احداثی آق‌قلا است که امروز با حضور سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش کلنگ‌زنی و آغاز به کار کرد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار