موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
205070
۲۱ شهریور ۱۳۹۸

دیدار شیرین ۲ دوست کوچک بعد چند روز دوری ازهم

دوستی در هر سن و سالی زیبایی خاص خود را دارد به خصوص اگر ابراز علاقه و شوق دیدار به زیبایی صحنه‌ای باشد که این ۲ کودک خردسال خلق کردند.

به گزارش کودک پرس ، کودکان منبع احساسات کشف نشده‌ای هستند که گاهی برخی از رفتارها و واکنش هایشان می تواند برای ما درس عبرتی باشد که سالیان سال شاید آنرا تجربه نکرده‌ایم و به دست فراموشی سپرده‌ایم. با این حال آنها هیچ زمان نمی‌توانند احساسات خود را از سایر کودکان پنهان سازند و در هر شرایطی از آن رونمایی می‌کنند.

اخیراً تصاویری از دو دوست که یکدیگر را به مدت دو روز مشاهده نکرده بودند، در صفحات مجازی منتشر شد که دست به اقدامی جالب و دوستانه می‌زنند. از قرار معلوم این دو کودک احساسی بعد از دو روز دوری از یکدیگر، در نهایت موفق به دیدار یکدیگر می‌شوند و به شدت یکدیگر را در آغوش می‌گیرند.

 

 

این ملاقات به قدری جالب بود که آنها برای در آغوش گرفتن یکدیگر ابتدا بقدری می‌دوند که سریع‌تر از این دوری فاصله بگیرند و در نگاه اول شاید این گونه تصور کنید که ممکن است آنها سال‌های طولانی یکدیگر را مشاهده نکرده‌اند و اما این گونه نیست و آنها تنها دو روز از یکدیگر دور بودند و به این دوری پایان دادند.

 

 

این دو دوست با یکدیگر به کلاس موسیقی می‌روند و عاشق موسیقی هستند و در کنار آن، آنها به معنای واقعی کلمه دوست و رفیق یکدیگر هستند و بی‌شک احساسات آنها صادقانه می‌باشد و نسبت به هم احساس دوستانه‌ای را دارند. با این وجود این درس جالبی است که کمی زندگی را راحت‌تر سپری کنیم و به دنبال دوستی و علائق خاص خودمان برسیم و چنین چیزی با ارزش تر از هر جاه و مقامی می باشد…!

 

 

 

منبع: نمناک

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار