201820
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
پلیس محلی آمریکا:

کودک خردسال پس از سه روز در یک منطقه جنگلی نجات یافت

کودک خردسالی که به مدت سه روز در یک منطقه جنگلی ناپدید شده بود در حالی که کاملاً گرسنه بود و آب زیادی از دست داده بود به طور معجزه‌آسایی نجات یافت.

به گزارش کودک پرس ، کودک خردسالی که در یک منطقه جنگلی به مدت سه روز مفقود شده بود در حالی که کاملاً گرسنه و تشنه بود به طور معجزه‌آسایی نجات یافت. “کانت هووارد” که بعدازظهر روز یکشنبه در نزدیکی محل سکونت خود در منطقه کنتاکی آمریکا ناپدید شده بود در حالی که به شدت گرسنه بود و آب زیادی از دست داده بود پیدا شد.

گروه امداد و نجات با تعقیب ردِ فریادهای این کودک توانست او را در این منطقه جنگلی پیدا کنند. زنده ماندن این کودک پس از گذشت سه روز در منطقه‌ای که اغلب خرس‌ها و گرگ‌ها دیده می‌شوند، در حالی که او هیچ آب و غذایی نیز به همراه نداشت یک معجزه بود. پلیس از سلامتی کامل این کودک خبر داد و اعلام کرد که او در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.
یکی از اعضای تیم نجات در این باره گفت: “این حاصل تلاش همه تیم بود. ما با کمک دست غیب خداوند به محلی که کودک حضور داشت راهنمایی شدیم.”
گروه امداد و نجات در ساعت ۷:۳۰ دقیقه عصر یکشنبه و پس از اعلام مفقودی این کودک ۲۲ ماهه، جستجوی خود را با چند هلی کوپتر، چند پهپاد و سگ‌های زنده یاب آغاز کردند. خانواده وحشت زده این کودک بلافاصله از همگان درخواست کمک کردند و پدر کانت نیز اعلام کرد به فردی که پسرش را زنده پیدا کند ۵۰۰۰ دلار پاداش خواهد داد.
یکی از اعضای خانواده کانت در این مورد گفت: “مثل این بود که کانت غیب شده باشد. ناگهان ناپدید شد. او با پدرش در باغ پشت منزل حضور داشت و پس از دقایقی ناگهان ناپدید شد. مانند یک کابوس بود.”
سرانجام جستجو‌های گروه امداد و نجات نتیجه داد و این کودک در فاصله ۲۰۰۰ فوتی از محل زندگی‌اش پیدا شد. کانت بلافاصله پس از نوشیدن مقداری آب درخواست کرد او را نزد پدر و مادرش ببرند.
“الدن هووارد”، پدر کانت در گفتگو با WYMT گفت: “گروه نجات به من گفتند پسرت را پیدا کرده‌ایم. آن‌ها مطمئن بودند کودکی که پیداشده خود کانت است. آن‌ها یک عکس برای من ارسال کردند و من گفتم «بله، این پسرم است». تا مرز مرگ رفتم. این (پیدا شدن کانت) بهترین اتفاقی بود که در زندگی افتاد.”
گفتنی است؛ پلیس محلی آمریکا تحقیقات خود در مورد چگونگی ناپدید شدن این کودک را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار