موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
204855
۱۷ شهریور ۱۳۹۸

فوت نوجوان ۱۴ ساله براثر سقوط از وانت

رئیس پلیس راهور استان از فوت نوجوان ۱۴ ساله بر اثر سقوط از قسمت بار وانت نیسان در شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر وقوع حادثه بوسیله يک دستگاه وانت نیسان در میدان امام حسین(علیه‌السلام) تالش، بلافاصله ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: پس از حضور ماموران پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه مشخص شد پسر نوجوان 14ساله‌ای که در قسمت بار وانت نیسان سوار بوده بر روی آسفالت سقوط کرده است.

اين مقام انتظامي ادامه داد: مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده توسط ماموران اورژانس به بیمارستان منتقل شد و در آنجا فوت کرد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: كارشناسان پليس راهور علت تصادف را بی‌احتیاط راننده وانت نیسان به علت سوار کردن مسافر در قسمت بار اعلام کردند.

 

رئیس پلیس راهور استان گیلان در پايان با اشاره به ماده 203 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی که سوار کردن مسافر در قسمت بار خودروهای باربری را ممنوع اعلام کرده است به کلیه رانندگان وسایل نقلیه باربری توصیه کرد با توجه به اینکه مسافران قسمت بار خودروهای مذکور تحت پوشش بیمه خودرو قرار نمی‌گیرند، رانندگان این خودروها باید با رعایت مقررات رانندگی ضمن حفظ سلامت و ایمنی خود و سایر شهروندان از تکرار چنین وقایع دلخراشی جلوگیری کنند.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار