موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204414
۱۲ شهریور ۱۳۹۸

پویش ”حب الحسین(علیه‌السلام) یجمعنا“ سرآغاز اجتماع عزاداران حسینی می‌باشد+ تصاویر

اقشار مختلف مردم با پیوستن به پویش “حب الحسین(علیه‌السلام) یجمعنا” اذعان دارند که حقیقتاً هر رنگ که باشند، چه زن و چه مرد، چه کودک و چه نوجوان، چه دکتر و چه کارگر، چه دانش و آموز و چه دانشجو همه و همه زیر پرچم سیدالشهداء(علیه‌السلام) یک رنگ و یک دل هستند.

به گزارش کودک پرس ، حرم نیامده، مردم خودجوش، خود می دانند که باید رخت عزای حسینی بر تن کنند تا بگویند این شهر عزادار حسین(علیه‌السلام) است.

سال گذشته هشتگ های “لبیک یا حسین(علیه‌السلام)” و “حب الحسین(علیه‌السلام) یجمعنا” در فضای مجازی از توییتر گرفته تا اینستاگرام و تلگرام موج عظیمی از وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برگزاری برنامه های متعدد برای سوگواری سیدالشهداء(علیه‌السلام) را به راه انداخت تا جایی که نقطه عطف این دوست داشتن و وحدت بین شیعیان و سنیان را در همدلی مثال زدنی اربعین حسینی(علیه‌السلام) مشاهده کردیم.

 

در سال جاری نیز آحاد مردم به صورت خودجوش از آنجا که قلب خود را در گرو ثارالله داده اند به برگزاری مراسم های مختلف در راستای یادآوری فلسفه قیام عاشورا روی آورده اند و ویژه تر بر این مطلب تأکید دارند که “حب الحسین(علیه‌السلام) یجمعنا” یعنی “عشق حسین (علیه‌السلام) ما را به هم نزدیک می کند” و این می شود سرآغاز اجتماع عزاداران حسینی در تویسرکان که قرار است دوشنبه هفته جاری در این شهرستان برگزار شود.

اقشار مختلف مردم با پیوستن به این پوییش اذعان دارند که حقیقتاً هر رنگ که باشند، چه زن و چه مرد، چه کودک و چه نوجوان، چه دکتر و کارگر، چه دانشجو و چه دانش آموز همه و همه زیر پرچم اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) یک رنگ و یک دل هستند و بس.

 

 

 

به گزارش عصر همدان؛ دوشنبه هفته جاری، یازدهم شهریور ماه برابر با دوم محرم ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰ قرار است نخستین اجتماع بزرگ مردمی عزاداران حسینی در شهرستان تویسرکان برگزار شود.

مراسم از میدان امام خمینی(ره) این شهرستان آغاز می شود و با برپایی دسته های سوگواری سیدالشهداء(علیه‌السلام) و اجتماع آنان در امامزاده اسماعیل(علیه‌السلام) پایان می یابد.

 

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار