20311
۳۰ تیر ۱۳۹۶
در دومین جشنواره تولید کتاب رضوی اتفاق افتاد؛

رونمایی از اولین جلد دانشنامه امام رضا(ع) ویژه کودکان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی چهارمحال و بختیاری از رونمایی اولین جلد دانشنامه امام رضا(ع) در جشنواره تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان خبر داد و گفت: این دانشنامه هشتم مردادماه سالجاری در اختتامیه جشنواره رضوی رونمایی می‌شود.

به گزارش کودک پرس، جواد کارگران دهکردی روز گذشته (٢٨تیر) در نشستی صمیمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و اعضای دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی از رونمایی اولین جلد دانشنامه امام رضا(ع) در جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و اظهار کرد: این دانشنامه توسط بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) جمع‌آوری شده است و هشتم مردادماه سال‌جاری همزمان با سراسر کشور در جشنواره تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان در تالار غدیر شهرکرد رونمایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ١٤ عنوان کتاب در جشنواره رضوی در چهارمحال و بختیاری تولید شد، افزود: این کتب در ٢٨ هزار نسخه و با هزینه‌ای بالغ بر ١٣٦ میلیون تومان چاپ و به صورت رایگان در مجامع فرهنگی توزیع شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی چهارمحال و بختیاری از ارسال ١٥٠ اثر در قالب ادبیات کودک و نوجوان از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رضوی استان خبر داد و گفت: تاکنون ٦ اثر با تائید داوران جشنواره چاپ شده است و ٩ اثر دیگر نیز پس از تائید آماده چاپ می‌شود.
کارگران در پایان با اشاره به استقبال گسترده مردم از جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری، افزود: جمعی زیادی تاکنون در این جشنواره فاخر شرکت کرده‌اند.
گفتنی است؛ در پایان این نشست صمیمی یک جلد از دانشنامه امام رضا(ع) توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی چهارمحال و بختیاری به نماینده ولی فقیه در استان اهدا شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار