197946
۱۴ اسفند ۱۳۹۷

۲۷ هزار کودک و نوجوان انگلیسی در باند‌های تبهکار

بر اساس گزارش کمیسیونر کودکان در انگلیس، ۲۷ هزار کودک ۱۰ تا ۱۷ ساله در باند‌های خیابانی در این کشور فعالند.

به گزارش کودک پرس ، براساس گزارش کمیسیونر کودکان در انگلیس، ۲۷ هزار کودک ۱۰ تا ۱۷ ساله، گفته‌اند که در باند‌های خیابانی در این کشور فعالند.

کمیسیونر کودکان (Children’s Commissioner) در گزارش خود نوشت: ۳۱۳ هزار کودک در انگلیس، دستکم یک عضو باند‌های تبهکار این کشور را می‌شناسد که از این تعداد، ۳۴ هزار نفر شاهد جرایم خشن بوده اند.

“آن لانگفیلد” (Anne Longfield)، کمیسیونر کودکان گفت: باند‌های خلافکار برای استخدام کودکان از روش‌های تخصصی استفاده می‌کنند و نیز با بالا نگاه داشتن سطح خشونت، مانع شکایت این کودکان می‌شوند.

بر اساس این گزارش، باند‌های مجرمانه در انگلیس از کودکانی که از نظر مشکلات خانوادگی آسیب پذیرند و نیز کودکانی که از مشکلات روانی رنج می‌برند، سوء استفاده می‌کنند تا بتوانند فعالیت‌های تبهکارانه خود را پیش برند.

 

به گزارش کمیسیونر کودکان در انگلیس، باند‌های خیابانی متشکل از چند عضو، منطقه معینی را زیر نفوذ خود دارند و با یک نام یا عنوان مشخص زیرنظر یک فرد به فعالیت‌های مجرمانه در خیابان‌ها و محلات این کشور مشغولند.

بر اساس این گزارش، برای شماری از کودکان، عضویت در باند‌های خیابانی،بیش از یک فعالیت اجتماعی است و همه اعضای باند لزوما درگیر جرایم خشن نمی‌شوند.

 

در گزارش کمیسیونر کودکان آمده است: باج گیری یکی از روش‌های معمول اجبار کودکان به عضویت در باند‌های خیابانی انگلیس است و فقط ۶۵۰۰ کودک عضو باند‌های انگلیس شناسایی شده اند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار