197657
۱۱ اسفند ۱۳۹۷
چتر حمایتی کمیته امداد از کودکان دچار سوء تغذیه؛

تامین هزینه ۳۳ هزار سبد غذایی برای کودکان دچار سوءتغذیه

امسال حدود ۳۳ هزار بسته غذایی برای کودکان دچار سوءتغذیه در استان اصفهان تامین شده است.

به گزارش کودک پرس ، معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد استان اصفهان چهار هزار و 192 کودک  زیر پنج سال را در این استان بهره مند از بسته های حمایتی غذایی این نهاد  دانست و گفت: امسال این کودکان از  32 هزار و 892 سبد غذایی بهره مند شدند.

جلال یزدانی افزود: ارزش این تعداد بسته غذایی توزیع شده بین کودکان دچار سوءتغذیه   بیش از23 میلیارد و 400 میلیون ریال است.

وی افزود: طرح مبارزه این نهاد با سوءتغذیه کودکان با مشارکت وزارت بهداشت و درمان به شکل ویژه از سال 1384 تاکنون ادامه دارد.

جلال یزدانی تعداد کودکان در انتظار دریافت خدمات این طرح را در این استان 800 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد کودکانی که در این طرح از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کردند تا نیمه بهمن دوهزارو 870 نفر بود که با پیگیری‌های این نهاد، تعداد کودکان بهره‌مند از این طرح امسال به چهار هزارو 192 نفر رسیده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح همسفره به‌منظور سهیم شدن مردم در این حرکت انسان دوستانه گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی hamsofreh.ir و پرداخت هزینه تمام یا بخشی از یک سبد غذایی، کمیته امداد را در مبارزه با سوءتغذیه کودکان نیازمند یاری کنند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار