197439
۰۸ اسفند ۱۳۹۷
مدیر شبکه کودک صدا و سیما:

منتخبین جشنواره قصه‌گویی برای تهیه برنامه تلویزیونی دعوت می‌شوند

مدیر شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما گفت: منتخبین جشنواره قصه‌گویی برای تهیه برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شوند تا جایگزین خاله‌ها و عموهای کم کیفیت تلویزیونی شوند.

به گزارش کودک پرس ، محمد سرشار امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره قصه‌گویی نهاد کتابخانه‌ها و شمال‌غرب کشور تصریح کرد: اکثر والدین از تماشای زیاد تلویزیون کودکان گلایه می‌کنند و در این راستا شبکه نهال با نمایش برخی برنامه‌ها به دنبال تشویق کودکان به انجام کارهایی غیر از تماشای تلویزیون است.

وی افزود: نقاشی، آش‌پزی، کتاب‌خوانی، بازی با دوستان و نجاری از جمله کارهایی است که شبکه پویا، برنامه‌هایی در این خصوص برای تشویق کودکان تولید می‌کند.

مدیر شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما ادامه داد:«شهر قصه» و«من می خوانم تو گوش کن» از دیگر برنامه‌های شبکه پویا برای تشویق کودکان به کتاب‌خوانی است.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد ارتباط فیزیکی با کتابخانه‌ها هستیم گفت: برای معرفی کتابخانه‌ها برنامه‌ای به نام کتاب گرد که شبیه مسابقه محله است تولید می‌شود.

سرشار بیان کرد: قصه‌گویی برای کودکان از دیگر برنامه‌های شبکه پویا است و به قصه گویان منتخب برای تهیه برنامه‌های تلویزیونی قول مساعد می‌دهیم تا جایگزین خاله‌ها و عموهای کم کیفیت تلویزیونی شوند.

 

وی کتابخانه‌ها را تنها مجموعه‌ای دانست که بدنه نیروهای کارشناسی و کاری‌ آن به خصوص در سطح استان‌ها، نخبه است و ادامه داد: کار سومی که شبکه پویا در نظر دارد، معرفی کتاب‌های جدید کتابخانه‌ها است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار