19743
۲۱ تیر ۱۳۹۶

به چند سینمای اختصاصی برای کودکان نیاز داریم

مرزبان درباره اکران عمومی گفت که امیدوار است با کمک مسئولین این کار به اکران برسد شاید اگر یکی ـ‌دو سینما مختص کودکان داده شود ما اولین نفراتی باشیم که کارمان مورد اقبال قرار بگیرد.

به گزارش کودک پرس، پروانه مرزبان تهیه کننده سینما که به تازگی فیلم سینمایی «چهل کچل» را در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان به اکران رسانده است، در گفت وگویی گفت که به حوزه کودک و نوجوان خیلی علاقه است.

وی در ادامه گفت: متأسفانه این روزها شاهد هستیم که جوانان ما دیگر روحیه همکاری با خانواده ها را ندارند و از فضای کمک به مادر و پدر دور شده‌اند. شاید علت این بی تعصبی و بی توجهی به خاطر رفاهی است که پدر و مادر برایشان فراهم کرده اند و آنها تصور می‌کنند که این رفاه همیشگی است و نباید احساس مسئولیت کنند.م

مرزبان با اشاره به اینکه فیلم چهل کچل را به همین دلیل ساخته اند که آموزشی برای بچه‌ها باشد گفت: بهرحال زمانی که پدر و مادر بیمار هستند یا به هر دلیلی فرزندان موظف هستند که از آنها حمایت کنند این چیزها دوباره باید مثل قدیم یاد داده شود این نوع فیلم ها می تواند هشداری برای بچه ها باشد تا به حمایت خانواده بپردازند فقط اینطور نیست که پدر و مادر از بچه ها حمایت کنند.

وی همچنین یاد آور شد: در چهل کچل سعی کردیم قدری هم طنز کار کنیم تا بچه ها را خوشحال کند و از نزدیک مسائل را لمس کنند.

مرزبان درباره اکران عمومی گفت که امیدوار است با کمک مسئولین این کار به اکران برسد شاید اگر یکی ـ‌دو سینما مختص کودکان داده شود ما اولین نفراتی باشیم که کارمان مورد اقبال قرار بگیرد.

وی درباره فعالیت های جدیدش گفت: من باز هم برای کودکان کار می کنم البته در کار جدیدم یک تلنگری هم به عرصه دفاع مقدس زدم پدری که مریض و جانباز انقلاب است را نشان دادم به بچه ها خواستم بگویم که اگر به هر دلیل پدر و مادرشان مریض هستند نباید رهایشان کنند جانبازان انقلاب هم باید مثل گذشته مورد احترام و کمک باشند.

مرزبان در پایان گفت: نویسنده این کار هم آقای دلدار است با همفکری ایشان کار جدید را پیش می‌بریم.

مرجع: فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار