195351
۱۶ بهمن ۱۳۹۷
دبیر جشنواره کتاب کودک و اسباب بازی کردستان؛

اولین جشنواره کتاب کودک و اسباب بازی کردستان در سنندج آغاز به کار کرد

دبیر جشنواره کتاب کودک و اسباب‌بازی کردستان از آغاز به کار اولین جشنواره کتاب کودک و اسباب بازی در کردستان با هدف ترویج فرهنگ استفاده از اسباب‌بازی در سنندج خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، فرشاد کامگار در حاشیه آیین افتتاحیه اولین جشنواره کتاب کودک و اسباب بازی کردستان گفت: این جشنواره از 14 لغایت 18 بهمن ماه در دبستان استثنایی پارسا برگزار می شود.

دبیر اولین جشنواره کتاب کودک و اسباب بازی کردستان اظهار داشت: در این جشنواره اسباب بازی های حرکتی، حسی، فکری، آموزشی و کمک درمانی به نمایش گذاشته می شود.

او هدف اصلی برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ استفاده از اسباب بازی عنوان کرد و افزود: به منظور پرورش، رشد و تقویت قوای ذهنی و جسمی کودکان و از طرف دیگر شناساندن جامعه ی معلولین با اقشار مختلف مردم از اصلی ترین هدف این جشنواره است.

کامگار لازمه تداوم این جشنواره را حمایت مدیران و مسئولان دانست و گفت: تداوم این جشنواره ها نیازمند حمایت مردم، خیرین و مسئولان است تا هر ساله با کیفیت و تنوع بالایی برگزار شود.

دبیر اولین جشنواره کتاب کودک و اسباب بازی کردستان عنوان کرد: برخی از اقلام اسباب بازی ها که به صورت مستقیم از کارخانه خریداری شده در این نمایشگاه قابل فروش است.

او اعلام کرد: علاقه مندان می توانند از ساعت هشت الی 12 در مدرسه استثنایی پارسا واقع از شهرک نور سنندج از نمایشگاه دیدن کنند.

 

 

 

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار