195200
۱۵ بهمن ۱۳۹۷

دوره‌های آموزشی نیک به یاری ۲۱۰ نفر در مرکز استان شهرستان ساری برگزار گردید

دوره های آموزشی طرح نیک (نماز یاوران کودک) با مشارکت سازمان آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز مازندران در تاریخهای ۱۱و ۱۲ /۹۷/۱۱ در کانون شهید آوینی و دبستان ابتدایی احتشامی به یاری ۲۱۰ نفر با حضور حجت الاسلام دکتر ابراهیمی مدیر ستاد اقامه نماز مازندران و دیانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری و مسئولان استانی و شهرستانی آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، در این جلسه مدیر ستاد اقامه نماز مازندران بعد از حمد و ثنای خداوند و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به نقش معلمان پیش دبستانی در تربیت دینی دانش آموزان و مسئولیت‌پذیری خطیر آنان تأکید نمود که با بکارگیری شیوه های نوین دعوت به فراگیری نماز تأکید نمود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در ادامه نماز را به عنوان ستون دین مبین اسلام و به ویژه نقش آن در ارتباط با مبدا هستی و توجه به حقیقت حیات می تواند در سازندگی افراد جامعه نقش به سزایی ایفا نماید.

ابراهیمی در بخش پایانی سخن مهم ترین ویژگی انسان جنبه الهی و ملکوتی اوست که اورا در کل نظام هستی ممتاز نموده و محور نظام خلقت قرار داده است و موجودی است اثرگذار که قدرت اختیار و انتخاب دارد و برای شکوفایی و به فضیلت  رسیدن قوا به عالم فطرت بشری است.

 

در ادامه مدرسین مرکز تخصصی نماز قم بر اساس سرفصل های تعیین شده برابر شیوه نامه در کلاس های فوق الاشاره به تدریس پرداختند.

 

 

 

 

منبع: ستاد اقامه نماز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار