193697
۰۱ بهمن ۱۳۹۷

جشنواره نوجوان سالم در پی ایجاد بستر برای یک زندگی سالم است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه توجیهی جشنواره نوجوان سالم گفت: این جشنواره در پی ایجاد بستر برای یک زندگی سالم است.

به گزارش کودک پرس ، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه توجیهی جشنواره نوجوان سالم که با حضور تعداد از مدیران مدارس متوسطه برگزار شد، با بیان اینکه معرفی ویژگی های یک نوجوان سالم به عنوان الگویی برای دانش آموزان از جمله اهداف جشنواره نوجوان سالم است، گفت : هدف از اجرای این جشنواره گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی است.

وی اظهار داشت: شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های مدارس در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و معرفی دستاوردها و ابتکارات دانش آموزان و معلمان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

موسوی اصل با تاکید بر لزوم ارزیابی نتایج ثمر بخش این جشنواره تصریح کرد: آسیب شناسی مسائل مهمی همچون پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید در اولویت کار مدیران مدارس قرار گیرد.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اذعان داشت: توجه به تربیت و آموزش مهارت های تاب آوری در برابر آسیب های اجتماعی به دانش آموزان به عنوان آینده سازان میهن مان امری مهم و ضرروی است.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار