193449
۳۰ دی ۱۳۹۷
در یک اقدام خداپسندانه:

آرزوی ۱۲ کودک کار در قشم محقق شد

مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در یک اقدام خداپسندانه و با هزینه شخصی با ارائه هدایای دلخواه، ۱۲ کودک کار، آرزوی آنان را که در قالب نقاشی ارائه شده بود، محقق کرد.

به گزارش کودک پرس ، تورج امانی مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد با پیشنهاد انجمن هنرهای تجسمی قشم ضمن دعوت از کودکان کار شهر قشم و پذیرائی از آنان در ضیافت شام، از این کودکان خواست آرزوهای خودشان را در قالب نقاشی ارائه کنند.

این کودکان نقاشی‌های خود را با محوریت «آرزوها» به انجمن هنرهای تجسمی قشم ارائه کردند که 12 نقاشی به عنوان آثار برتر از سوی مسؤولان این انجمن به تورج امانی ارائه شد و مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم هم با هدف تجلیل از این کودکان نسبت به تهیه درخواست آنان اقدام کرد.

شایان ذکر است که کالاهای خریداری شده در آئینی ویژه در مرکز بین‌المللی رشد قشم به 12 کودک با رِنج سِنی 7 تا 13 سال اهدا شد.

بنا به این گزارش، داشتن یک پیراهن زیبا برای مهمانی، ماشین سرعتی، مرغ فروشی، پولدار شدن پدر، قصر صورتی، عروسک چشم آبی، عروسک باربی، کتاب، لوازم ویژه نقاشی، جوجه از جمله درخواست‌هایی بود که کودکان کار بر روی نقاشی‌های خود به آنها به عنوان آرزو نام برده بودند.

 

چند تن از نیروهای مدیریت امور شهری و روستایی در این برنامه، برای کودکی که آرزوی مرغ فروشی داشت با اهدای یک مرغ و خروس و ارائه توضیحات در زمینه نحوه نگهداری برای تولید جوجه آرزوی وی را برآورده کردند.

در مورد کودکی که آرزوی کتابخانه داشت هم با دادن کتاب و عضویت وی در کتابخانه شهر قشم و سپردن مسؤولیت کتابخانه به وی به مدت دو روز در هفته و همچنین در مورد کودکی که آرزو داشت پدرش پولدار شود نیز وی را برای ادامه تحصیل و ورود به کسب و کار مناسب برای کمک به خانواده تشویق کردند.

 

جزیره قشم با یک‌هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج‌فارس در جنوب ایران واقع شده است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار