193428
۳۰ دی ۱۳۹۷

کسب رتبه سوم دومین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان توسط بانوان چهارمحال و بختیاری

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه سوم، توسط بانوان استان، در دومین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره به همتکارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در دو بخش کودک و نوجوان و با شعار “از کودکی خوب بپوشیم” برگزار شد.

 

وی در ادامه گفت: در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور حمید قبادی؛ مشاور اجرایی معاون وزیر و دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جمعی از دست‌اندرکاران و طراحان لباس کودک و نوجوان، برگزار شد، فاطمه چلگردی، زهرا حیدری، کبری حیدری و ماندانا صالحی فارسانی از استان چهارمحال و بختیاری توانستند رتبه سوم در بخش مسابقه زنده طراحی لباس را کسب نمایند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: اساسی‌ترین شاخصه‌های مد نظر داوران جشنواره؛ خلاقیت و نوآوری، قابلیت تولید انبوه و رعایت اصول علمی در طراحی آثار بود.

 

اختتامیه دومین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان،عصر روز ٢٢ دی در سالن آمفی تئاتر فرهنگستان هنر تهران برگزار گردید.

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار