193379
۲۹ دی ۱۳۹۷
شهردار اصفهان:

رویدادهای کنفرانس شهر دوستدار کودک مورد تایید کارشناسان بود

شهردار اصفهان گفت: رویدادهای کنفرانس شهر دوستدار کودک مورد تایید تمام کارشناسان بود و امیدواریم اصفهان با حمایت وزارت کشور اصفهان هر چه سریع تر به شهرهای دوستدار کودک جهان بپیوندد.

به گزارش کودک پرس ، قدرت الله نوروزی در اختتامیه اولین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک اظهار داشت: تمام رویداد هایی که در اولین کنفرانس شهر دوستدار کودک شاهد آنها بودیم، مورد تایید کارشناسان بود و امیدوارم با حمایت مسئولین وزارت کشور، در اولین فرصت مجوز  الحاق اصفهان به شبکه شهر های دوستدار کودک به عنوان  کاندیدای برجسته و پیشتاز در این  صادر شود.

 

وی افزود: این امید را به شهروندان می دهم که اصفهان نه تنها به شهرهای دوستدار کودک می پیوندد بلکه به شهر دوستدار جوانان و افراد مسن هم  اضافه خواهد شد چراکه این شهر دوستدار تمامی شهروندان و خواستار برقراری حقوق شهروندی است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه کنوانسیون حقوق کودک بیش از 20 سال است که در اصفهان پذیرفته شده است، تصریح کرد:  ما در این  شهر با تمام ادیان توحیدی از یهودی، مسیحی و ارامنه پیوند دوستی بسته ایم و حضور آنها در این  شهر را غنیمت می شماریم و امیدواریم همه ما متعهدانه در مسیری حرکت کنیم که شاهد پیشرفت عمومی بیشتر برای مردم  باشیم .

 

نوروزی اضافه کرد ما در تلاشیم به پیروی از قرآن کریم  بتوانیم اصفهان را به شهری هموار و با آرامش برای مردم تبدیل کنیم و تحت هیچ شرایطی از خدمت گذاری در این راستا کوتاهی نخواهیم کرد.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار