193102
۲۶ دی ۱۳۹۷
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در طبس برگزار می‌شود

مدیرعامل موسسه قرآنی ثامن الحجج (علیه‌السلام) طبس از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، «حسین آب بسته» گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به همت این موسسه و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و مجمع قرآنیان طبس برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه قرآنی ثامن الحجج (علیه‌السلام) طبس افزود: این جشنواره در مقطع پیش دبستانی برای سنین 5 و 6 سال در رشته‌های حفظ 10 سوره آخر قرآن و نقاشی با مضامین قرآنی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: همچنین در این جشنواره، رشته های حفظ 20 سوره آخر قرآن کریم و نقاشی با مضامین قرآنی برای سنین 7،8 و 9 سال در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل موسسه قرآنی ثامن الحجج (ع) طبس بیان کرد: گروه های سنی 11،10 و 12 سال نیز می توانند در رشته های حفظ 30 سوره آخر قرآن و نقاشی با مضامین قرآنی در این جشنواره شرکت کنند.

آب بسته گفت: در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان طبس، گروه سنی اول و دوم متوسطه، در رشته های قرائت(ترتیل)، مفاهیم جزء سی و حفظ جزء های 29 و 30 می توانند شرکت کنند.

11 بهمن آخرین مهلت ثبت نام جشنواره قرآنی کودک و نوجوان طبس

مدیرعامل موسسه قرآنی ثامن الحجج (علیه‌السلام) طبس گفت: ثبت‌نام در این جشنواره تا 11 بهمن ماه ادامه دارد و علاقهمندان میتوانند برای ثبتنام بهمهد شکوفههای قرآنی غدیر واقع در بلوار ۲۲ بهمن شمالی، صبحها از ساعت ۸ الی 14مراجعه کنند و  یا از طریق تماس با شماره تلفن های ۳۲۸۲۱۸۵۶ و 32826102 به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار