192164
۱۹ دی ۱۳۹۷

ارتباط طراحان و صنعتگران در یک شناخت متقابل شکل می‌گیرد

دبیر دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان گفت: ارتباط صحیح طراحان و صنعتگران باید در یک شناخت متقابل شکل گیرد به نحوی که صنعتگران با مباحث علمی و هنری طراحی آشنا شوند و طراحان هم نیازهای بازار را تشخیص دهند.

به گزارش کودک پرس ، مراسم افتتاح دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان با شعار «از کودکی خوب بپوشیم» روز سه شنبه با حضور حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مینو پدرام دبیر جشنواره و جمعی از طراحان و تولیدکنندگان و صاحب‌نظران حوزه چوشاک در تالار آئینه فرهنگستان هنر برگزار شد.
دبیر جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک ونوجوان در حاشیه این رویداد فرهنگی هنری به خبرنگار ایرنا گفت: ارتباط طراحان و صنعتگران یکی از مهمترین برنامه های این رویداد است، زیرا معتقدیم برای موفقیت در تولید باید بخش صنعت با مباحث علمی و هنری طراحی آشنا شود و همچنین طراحان نیازهای بازار و صنعتگران را شناسایی کنند.
مینو پدرام افزود: پتانسیل های بسیاری در حوزه پوشاک نوزاد و کودک و نوجوان در کشور وجود دارد که می توان با ارائه طرح‌های خلاقانه شاهد تحول در این بخش‌ها باشیم.

وی از نشست های تخصصی در این رویداد خبر داد و گفت: مباحث آموزشی یکی از موارد مورد توجه در این رویداد است که برای مثال از روانشناسان برای شناسایی و توصیه لباسهای متناسب برای نوجوانان در جامعه ایران بهره بردیم.

این جشنواره به منظور تشویق طراحان عرصه مد و لباس برای ارائه طرح‌ها و الگو‌های جدید و مناسب جهت گروه سنی کودکان و نوجوان و فراهم آوردن فضای رقابتی سالم و تخصصی در بین فعالان این حوزه و پر کردن خلاء طراحی در این زمینه با توجه به حساسیت و اهمیت این گروه در بخش صنعت پوشاک با توجه به معیار‌های ایرانی اسلامی برگزار شده است.

دومین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان در تالار آئینه فرهنگستان هنر واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، از 18 تا 22 دی‌ماه برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار