191681
۱۶ دی ۱۳۹۷

گزارشی از افتتاحیه فروش فوق‌العاده زمستانی۹۷

فروشگاه بزرگ ایرانیان ارائه دهنده انواع پوشاک برای آقایان، بانوان، کودکان و نوجوان در مساحتی بیش از شش هزار متر مربع می‌باشد و در تهران، خیابان امامزاده حسن(علیه‌السلام)، نبش لقمان حکیم واقع شده است.

به گزارش کودک پرس ، بنابر اعلام فروشگاه بزرگ ایرانیان، سالانه در سه فصل از سال (بهار، تابستان و زمستان) جشنواره فروش فوق‌العاده برگزار می‌شود. جشنواره زمستانی ایرانیان امسال، ۱۱ دی شروع و تا ۳۰ بهمن ادامه دارد.

 

افتتاحیه فروش فوق العاده زمستانی

هر ساله یک یا دو روز قبل از شروع جشنواره، فروشگاه جهت آماده‌سازی و تمیز کردن و تغییر دکوراسیون تعطیل می‌شود. به همین دلیل روزهای ۹ و ۱۰ دی ماه تعطیل اعلام شد. در این چند روز چیدمان رگال‌ها، دکوراسیون و تابلو هنرمندان پشت صندوق، دکور ویترین و نمای بیرونی فروشگاه تغییر داده شد.

 

روز افتتاحیه جشنواره

جشنواره فروش فوق‌العاده زمستانی، صبح روز سه‌شنبه، ۱۱ دی ماه در حضور پرسنل، مدیران و مشتریان و با قدم پر از خیر و برکت کودکان افتتاح شد.

 

اهدا کارت هدیه

باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان پلی بین مشتری و فروشگاه میباشد که خدماتی به مشتریان ارائه می‌دهد:

۱- ایجاد اشتراک برای مشتریان جدید و ارائه تخفیف‌های ۱۰ درصدی روز تولد و سالگرد ازدواج ( لازم به ذکر است تعداد مشتریان دارای اشتراک بیش از ۶۴۰ هزار نفر می‌باشد).

۲- اهدا کارت هدیه برای افرادی که امتیاز خریدشان به حد نصاب رسیده باشد.

به تعداد پنج نفر از از کودکانی که در افتتاحیه حضور داشتند و پنج نفر ازمشتریانی که اولین خرید را از فروشگاه انجام دادند، کارت‌های هدیه تقدیم می‌شود.

از مشتریان گرامی درخواست می‌شود با عضویت در باشگاه مشتریان علاوه بر بهره‌گیری از خدمات این واحد از تخفیف‌های ۲۰ تا ۳۰ درصدی جشنواره زمستانی استفاده نمایند.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر افتتاحیه به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان مراجعه کرده و یا در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام عضو شوید.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار