19131
۱۱ تیر ۱۳۹۶

نخستین اکران آسیایی یک فیلم اروپایی در جشنواره اصفهان

فیلم سینمایی “عجله کن” اولین بار در آسیا و در سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کوکان و نوجوانان اکران شد. این فیلم محصولی از کشور اسلوونی است.

به گزارش کودک پرس، غزل شاکری پیش از نمایش فیلم های بخش مسابقه بین الملل اظهار کرد: سه فیلم را باهم خواهیم دید، یکی از فیلم ها “گام بعد” به کارگرانی کوین اریکسون از کشور آمریکا است، فیلم بعدی “آر یو والیبال؟ ” به کارگردانی محمد بخشی از کشور ایران است و در پایان به تماشای فیلم “عجله کن” به کارگرانی ایگور استرک محصول کشور اسلوونی خواهیم نشست.
در ادامه ایگور استرک؛ کارگردان اسلوونیایی با اظهار خوشحالی از اینکه در اصفهان و در جشنواره فیلم های کوکان و نوجوانان حضور دارد، گفت: خوشحالم که من هم بخشی از این جشنواره هستم.
او ادامه داد: فیلم “عجله کن” اولین بار است که در آسیا اکران می شود. می دانم ایرانی ها آدم هایی هستند که فیلم دیدن را خیلی دوست دارند و دوست دارم عکس العمل تماشاگران ایرانی را در هنگامی که فیلم من را تماشا می کنند، ببینم.
محمد بخشی، کارگردان “آر یو والیبال؟ ” نیز از اینکه در یک جمع خودمانی فیلم را خواهیم دید؛ این اتفاق از اتفاقات خوب امروز من است.
غزل شاکری نیز در ادامه با بیان اینکه در یک جشنواره بین المللی حضور داریم، گفت: فیلم هایی از کشورهای مختلف و با زبان های مختلف در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان حضور یافته اند.
او اضافه کرد: گوینده های خوب و هنرمندان در سالن همراه ما هستند و برای ما به طور همزمان به جای تک تک بازیگران فیلم به زبان فارسی صحبت می کنند. در این فیلم در خدمت گروهی با سرپرستی رضا آفتابی و با دوبله نرگس فولاوند و شیلا آژیر هستیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار