190630
۰۸ دی ۱۳۹۷

محاکمه زن آلمانی داعشی به جرم قتل فجیع یک کودک پنج ساله

یک زن آلمانی عضو گروه تروریستی داعش به مشارکت در قتل یک دختربچه پنج ساله متهم شد.

به گزارش کودک پرس ، یک زن آلمانی عضو گروه تروریستی داعش به مشارکت در قتل یک دختربچه پنج ساله متهم شد.

بر این اساس، یک زن آلمانی عضو داعش عراق، متهم است اجازه داده است یک دختر بچه که به عنوان برده خریداری شده بود، جان خود را از دست بدهد. دستگاه قضایی فدرال آلمان اعلام کرد این زن به اتهام جنایت جنگی تحت پیگرد قرار گرفته است.

جنیفر و. 27 ساله در سپتامبر سال 2014 به داعش در عراق پیوست و به گفته دستگاه قضایی آلمان به سرعت در این گروه ارتقاء پیدا کرد. وی در ابتدا از ژوئن تا سپتامبر سال 2015 یکی از اعضای پلیس اخلاقی داعش در فلوجه و موصل بود. این نیروها به ویژه بر پایبندی زنان به قوانین تعیین شده از سوی داعش در مورد پوشش نظارت می کرد.

وی در تابستان سال 2015 به همراه همسرش یک دختر بچه پنج ساله را به عنوان برده خریداری کرد. به گفته بازپرس، این دختر بچه بیمار شد و تشک خود را کثیف کرد. همسر این زن آلمانی برای تنبیه دختربچه وی را در گرما زنجیر کرد و اجازه داد کودک بر اثر تشنگی بمیرد. این زن نیز برای آزادی کودک هیچ تلاشی انجام نداد.

 

این زن در ژانویه سال 2016 در آنکارا در زمان خروج از سفارت آلمان دستگیر شد. وی به آلمان بازگردانده شد و در تابستان سال 2018 بار دیگر تلاش کرد به سوریه بازگردد که در نهایت در 29 ژوئن دستگیر و زندانی شد. زمان محاکمه وی که طی آن برای وی تقاضای حبس ابد خواهد شد هنوز مشخص نشده است.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار