187804
۱۴ آذر ۱۳۹۷
سمیرا ایمانی:

قهرمانی فقط رفتن روی سکو نیست

مربی تیم والیبال بانوان نامی نو گفت: کاری که ما امسال برای والیبال استان می‌کنیم خودش یک قهرمانی محسوب می‌شود زیرا موفق شدیم بچه‌های نوجوان را در سوپر لیگ بازی دهیم و به جرات می‌توانم بگویم تنها تیمی هستیم که بازیکن ۱۴ ساله فیکس در زمین داریم و این بچه‌ها روز به روز پیشرفت می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، سمیرا ایمانی در رابطه با شرایط تیم والیبال نامی‌نو اظهار کرد: حاصل کارمان در طی سه هفته ای که از لیگ گذشته دو برد و یک باخت آن هم مقابل تیم پیکان قهرمان ایران بوده است. تیم ما جوان است و نوسانات زیادی دارد، زیرا اکثر بازیکنان غیر از شبنم علیخانی و شکوفه صفری اولین بار است که در سوپر لیگ بازی می کنند و هنوز با شرایط این لیگ آشنا نشده اند و فراز و نشیب هایی دارند که امیدواریم به مرور زمان تجربه کافی بدست آورند.

وی در خصوص بازی با تیم توپکا بابلسر خاطر نشان کرد: بازی با این تیم خیلی برای ما مهم است و حتما باید پیروز شویم. تیم توپکا اسپانسر خصوصی دارد، بازیکنان خوب و با تجربه از جمله نگین شیرتری پاسور تیم ملی، آیتک سلامت بازیکن فیکس تیم ملی امید، یک بازیکن قدرتی عالی و بازیکن دوسرعتی خیلی خوب دارد. درکل تیم خوب وتوپ گیری است که باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا بتوانیم به این تیم غلبه کنیم.

مربی تیم والیبال نامی نو با اشاره به مصدومان این تیم تاکید کرد: شبنم علی خانی از ناحیه مچ پا آسیب دیدگی دارد که درحال درمان است و امیدواریم به این بازی برسد.

ایمانی در رابطه با لیگ برتر والیبال بانوان در فصل جاری تصریح کرد: متاسفانه تعداد تیم های لیگ کم شده است. در زمان بازیکن بودن من از سال ۸۰ تا ۹۲ چهارده تیم در لیگ حاضر بودند، اما الان متاسفانه به شش تیم کاهش پیدا کرده است. یک سری تیم ها بین راه انصراف می دهند که دلیلش را هم نمی دانیم اما شاید به خاطر پرتوقع بودن بازیکنان باشد.

وی با بیان اینکه ما باید اسپانسرها را در وزرش بانوان نگه داریم، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و ورزش بانوان باید شرایط را برای اسپانسرها فراهم کنیم و با آنها تعاملی مثبت داشته باشیم، اما نه درحدی که بخواهند حق بازیکن را بخورند. ورزش بانوان نسبت به وزش آقایان خیلی فرق دارد، ما نمی توانیم به خودمان دروغ بگویم و باید با یک سری برنامه ریزی ها اسپانسر را نگه داریم.

مربی تیم والیبال نامی نو ادامه داد: فدراسیون والیبال برای لیگ خیلی زحمت می کشد، چند تیم مثل شاهرود و مشهد در همان ابتدا از لیگ کناره گیری کردند ولی امیدواریم بتوانیم یک لیگ پویا داشته باشیم تا تیم ملی هم خوب نتیجه بگیرد. به عنوان مثال لیگ یک والیبال بانوان ترکیه ۲۸ تیم دارد و همین باعث می شود که این تیم حرفی برای گفتن داشته باشد و همیشه در سطح بالایی قرار بگیرد.

ایمانی با تشکر از باشگاه نامی نو، کادر فنی و بازیکنان تیم گفت:  بچه‌ها خیلی خوب تمرین می کنند و یک دل هستند، امسال به این نتیجه رسیدم که قهرمانی فقط رفتن روی سکو نیست و کاری که ما امسال برای استان می کنیم خودش یک قهرمانی محسوب می شود. ما موفق شده ایم  بچه های نوجوان را  در سوپر لیگ بازی دهیم، به جرات می توانم بگویم تنها تیمی هستیم که بازیکن ۱۴ ساله فیکس در زمین داریم و این بچه ها روز به روز پیشرفت می کنند.

وی ادامه داد: این باعث می شود پتانسیل والیبال استان بالا برود، ما نباید فقط به یک سری بازیکن تکیه کنیم و وقتی که این بازیکنان کنار می روند دیکر کسی را نداشته باشیم. امسال شرایط  تیم خیلی خوب بوده و از این بابت خوشحال هستیم.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار