187801
۱۴ آذر ۱۳۹۷

برگزاری مسابقه «گام فرهیختگی» ویژه خادمان جمکران

مدیر منابع انسانی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مسابقه کتابخوانی «گام فرهیختگی» ویژه خادمان این مکان و در دو گروه سنی بزرگسال و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، «محمدرضا آقازاده نژاد» از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «گام فرهیختگی» ویژه خادمان مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب و تأکید ویژه ایشان در مورد کتاب‌خوانی و ضرورت گسترش فرهنگ مطالعه و لزوم اجرای برنامه‌های مؤثر جهت سوق دادن افراد به این سمت، مدیریت منابع انسانی مسجد مقدس جمکران، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «گام فرهیختگی» کرد.

مدیر منابع انسانی مسجد مقدس جمکران هدف از برگزاری این مسابقه را عمل به منویات رهبری در هدایت افراد به کتاب‌خوانی و افزایش میزان مطالعه با انتخاب کتب جذاب و با محتوای مناسب و نیز فراهم کردن زمینه برای مطالعه و اهداء کتاب به سایرین برشمرد و ابراز کرد: در این مسابقه از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا کتاب‌های خود را به‌صورت وقفِ در گردش در اختیار اطرافیان خود قرار دهند تا با تشکیل زنجیره مطالعه و اهداء کتاب، فرهنگ کتاب‌خوانی در بین خانواده‌ها گسترش یابد.

وی تصریح کرد: این مسابقه در دو گروه سنی نوجوان و بزرگ‌سال با حضور و استقبال خادمان این مکان مقدس و خانواده‌های آنان برگزار شد.

آقازاده نژاد با اشاره به معرفی دو کتاب «اربعین طوبی» و «مأموریت در قصر» به‌عنوان منابع این مسابقه، ابراز کرد: کتاب «اربعین طوبی» رُمانی فاخر و ارزشمند راوی زندگی یک شیرزن ایرانی با پرداختن به مسائلی همچون محبت اهل‌بیت علیهم السلام جایگاه خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تاریخ معاصر، مشترکات دو کشور ایران و عراق و…ویژه گروه سنی بزرگ‌سال است.

وی خاطرنشان کرد: مأموریت در قصر نیز رُمانی جذاب و خواندنی از دوران امام کاظم (علیه السلام)، نفوذ شیعیان تا بالاترین مناصب حکومتی و پافشاری بر عقیده با وجود توطئه‌ها و … ویژه نوجوانان است که هر از آثار انتشارات کتاب جمکران بوده و مطالعه آنها را به دوستداران و علاقه مندان کتب مفید و جذاب، توصیه می‌کنیم.

منبع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار