18760
۰۴ تیر ۱۳۹۶

فعالیت 55 باشگاه کتابخوانی ویژه کودکان سبزواری

ئیس اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار گفت: 55 باشگاه کتابخوان در کتابخانه ها و کانونهای پرورش فکری کودک و نوجوان این شهرستان فعال هستند.

به گزارش کودک پرس، محمد علی آبادی اظهارداشت: در این باشگاه های کتابخوان 825 نفر از علاقه مندان به حوزه کتاب و کتاب خوانی در رده سنی 9 تا 14 سال عضویت دارند.

وی ادامه داد: باشگاه های کتاب خوان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی ایجاد می شود که در این راستا برنامه ریزی شد تا این باشگاه ها در محیط های مختلف فرهنگی و اجتماعی در شهرستان ایجاد شوند.

علی آبادی با اشاره به برنامه ریزی ها برای ایجاد 150 باشگاه کتابخوان در امسال گفت: یکی از مهمترین برنامه های این اداره ایجاد باشگاه های کتاب خوان در سطح روستاها و مناطق محروم است.

وی تصریح کرد: هدف از ایجاد این باشگاه های کتاب خوان در روستا توسعه فرهنگ کتابخوانی و افزایش آگاهی آنان در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار عنوان کرد:در همین راستا امسال 2 باشگاه کتاب خوان در روستاهای پادر و شامکان از توابع بخش ششتمد این شهرستان ایجاد می شود.

وی گفت: امسال 80 شهر کشور در زمینه توسعه باشگاه های کتابخوانی با یکدیگر رقابت می کنند که سبزوار به عنوان یکی از این شهرستان مشخص شده است.

منبع : سبزوار نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار