186962
۰۷ آذر ۱۳۹۷
رضا سیار؛

انتقاد فرماندار قم از برخورد ضعیف مسئولان مربوطه با مهدکودک‌ها و پیش‌‌دبستانی‌های غیرمجاز

رضا سیار فرماندار قم در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان از برخورد ضعیف مسئولان مربوطه با مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌های غیرمجاز در این استان انتقاد کرد.

به گزارش کودک پرس ، رضا سیار در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات امام جواد(علیه‌السلام) استانداری با اشاره به وضعیت مهدهای کودک در استان قم اظهار کرد: حدود 500 واحد در استان به عنوان مهد قرآنی، مهد کودک و پیش دبستانی در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: برای اینکه کنترل‌های لازم بر روی مهدهای کودک صورت بگیرد، باید این مهدها تنها زیرنظر سازمان بهزیستی فعالیت کنند.

فرماندار قم افزود: پیش‌دبستانی‌ها و مهدهای کودک غیرمجاز وضعیت نامناسبی به لحاظ فیزیکی دارند که شایسته کودکان و فرزندان نیست، عدم استفاده از قدرت قهری برای پلمب مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های بدون مجوز در استان قم از جمله ضعف‌های این استان است.

 

وی خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که متاسفانه بسیاری از مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های غیرمجوز دار در استان قم با وجود این که از سال‌ها قبل فعالیتشان آغاز شده است، اما هنوز به فعالیت خود در استان ادامه می‌دهند، در حالی که هیچ مجوزی از مراکز متولی همچون سازمان بهزیستی و اداره آموزش و پرورش ندارند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار