موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
186715
۰۶ آذر ۱۳۹۷

اقتدار بسیج باید برای نسل جوان بازگو شود

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: اقتدار و عظمت بسیج باید به نسل جوان و نوجوان کشور بازگو و معرفی شود.

به گزارش کودک پرس ، سردار «سالار آبنوش» روز دوشنبه در آیین اجتماع بسیجیان شهرستان زرندیه گفت: امروز با وجود 40 ساله شدن انقلاب اسلامی، همه نقشه و توطئه های دشمنان علیه ملت ایران با وجود روحیه بسیجی و ایثارگری در کشور ناکام مانده است.
وی اظهار داشت: دشمنان مدعی هستند که انقلاب اسلامی در ایران موفق نبوده اما باید از آنها پرسید که اگر موفقیتی در کار نبوده، پس این همه توطئه برای چیست و چرا برای فتنه انگیزی در کشور ما سرمایه گذاری می کنند؟
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: دشمنان در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقشه راه اندازی جنگ علیه کشور را طرح ریزی کردند و قصد داشتند که امنیت این سرزمین را برهم زنند اما در هشت سال دفاع مقدس باز هم ناکام شدند.
سردار آبنوش اظهار داشت: فشارها و سنگ اندازی های دشمنان نه تنها ناکام ماند بلکه از ایران یک قدرت جهانی ساخت و امروز بروز و ظهور این قدرت را به خصوص در حوزه اقتدار دفاعی می توان به وضوح درک کرد.

به گفته این فرمانده دوران دفاع مقدس،‌ دشمنان پس از حمله نظامی نتوانستد به نتیجه برسند و به همین دلیل سال هاست که از راه جبهه فرهنگی با سرمایه گذاری های سنگین تلاش می کنند که ملت و فرزندان ما را از نظر فرهنگی تهی کنند.
سردار آبنوش گفت: معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به وضیعت اقتصادی مردم گفت: امروز دشمنان در زمینه معیشت مردم ایران برنامه ریزی می کنند زیرا در زمینه های نظامی و فرهنگی با شکست مواجه شده اند ولی در این عرصه ها نخواهند توانست کاری از پیش ببرند و در نهایت ملت با بصیرت و سرافراز ایران همانند دوران دفاع مقدس پیروز خواهد شد.

پخش کلیپ، اجرای حرکات رزمی و سرودهای انقلابی از سوی بسیجیان زرندیه از برنامه های اجتماع بسیجیان این شهرستان بود.

شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمعیت 64 هزار نفر در دوران دفاع مقدس 432 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار