186538
۰۵ آذر ۱۳۹۷
بیانیه پایانی پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی؛

«ترویج روحیه مقاومت» متعالی‌ترین نظریه روز است/ لزوم برگزاری کنگره‌ای در شأن دانش‌آموزان شهید

در بیانیه پایانی پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی آمده است: ترویج روحیه مقاومت، متعالی‌ترین نظریه روز است و برای گسترش آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش کودک پرس ، در بیانیه پایانی پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی آمده است: با درود و سلام به روح بلند پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق(علیه‌السلام) و ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد فرخنده دو بزرگوار؛
گرامی می‌داریم یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر این راه پر افتخار من‌جمله پرکشیدگان دفاع مقدس، مدافعین با غیرت حرم و علی الخصوص ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز.
کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی که شامل نمایندگان و نخبگان برگزیده از میان ۵ میلیون دانش‌آموز بسیجی سراسر کشور می‌باشد تبعیت پذیری از فرامین ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای، را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار داده و معتقد است تنها راه شناخت درست خط امامِ سفر کرده انقلاب ، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل کردن به این مهم است.

حال و در پنجمین اجلاسیه کنگره ملی، ما دانش‌آموزان و نمایندگان حاضر در جلسه، مطالبات مد نظر خود را که برآمده از احساس مسؤولیت نسبت به آینده ایران اسلامی است را خدمت مسؤولین  کشوری و لشگری جهت عملیاتی شدن به شرح ذیل اعلام می‌داریم:

۱. برگزاری کنگره‌ای در شأن دانش‌آموزان شهید انقلاب اسلامی در سطوح ملی و بین‌المللی
۲. تلاش در جهت تحقق بخشی به سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش
۳. سر لوحه قرار دادن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری به وزیر آموزش و پرورش
۴. تلاش در جهت جذب و تربیت معلمان انقلابی و متدین در دانشگاه‌های فرهنگیان جهت حضور جریان ساز در مدارس و پرورش نسلی مومن‌تر و معتقدتر به مبانی و آرمان‌های ایران اسلامی.
۵. پیگیری مشکلات معیشتی معلمان زحمتکش آموزش و پرورش و رسیدگی به مطالبات حقه این بزرگواران
۶. از همه دست اندرکاران و مسؤولان نظام تقاضا می‌شود که آموزش و پرورش نسل آینده ساز انقلاب اسلامی را در اولویت درجه یک اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.
۷. از عموم ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و همچنین مسؤولان آزاده این نظام مقدس تقاضا داریم که کما فی السابق و بلکه بیش از پیش به دفاع همه جانبه از تمامی مسلمانان مظلوم عالم به ویژه رنج کشیدگان فلسطین، سوریه، بحرین، نیجریه و علی الخصوص کودکان و همه اقشار ملت ستم دیده و قحطی زده یمن پرداخته و گفتمان محور مقاومت را در سراسر جهان ترویج نمایند.

در پایان این بیانیه ما نمایندگان دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی اولاً جنایات رژیم منحوس آل سعود و سایر هم‌دستانش به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم در یمن را محکوم کرده و به سازمان‌های بین المللی هشدار می‌دهیم که سکوت در برابر این فاجعه انسانی، خیانت به بشریت بوده و ملت ایران در برابرشان سکوت نخواهد کرد.

ثانیا ترویج روحیه مقاومت را متعالی‌ترین نظریه روز دانسته و برای گسترش آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد؛ ثالثاً دشمن اصلی خود را نظام سلطه که محوریت آن آمریکای جهانخوار است را رو به افول می‌دانیم و با تمام توان برابر ترفندهای آنان مقابله می‌کنیم و امیدواریم به زودی شاهد فروپاشی تمامی مستکبرین در سراسر هستی باشیم.

همچنین عهد و پیمان خود را برای نابودی صهیونیسم غاصب مجددا محکم ساخته و با صدای رسا اعلام می‌کنیم که تا نابودی این غده سرطانی در پیکیره اسلام از پای ننشسته و با تلاش و کوشش در ظل توجهات پروردگار عالم نابودی این رژیم غاصب را در کمتر از ۲۵ سال آینده رقم خواهیم زد.

با درود و سلام به پیشگاه مطهر حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام عظمای ولایت و همچنین پیشرفت روز افزون دانش‌آموزان ایران اسلامی.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار