موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
18645
۰۳ تیر ۱۳۹۶

تخفیف 50 درصدی برای تماشای فیلم‌های جشنواره کودک

شهرداری اصفهان ۵۰ درصد مبلغ بلیت‌های سی امین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را از فردا برای عموم شهروندان اصفهانی می پردازد.

به گزارش کودک پرس، شهرداری اصفهان ۵۰ درصد مبلغ بلیت‌های سی امین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را از فردا برای عموم شهروندان اصفهانی می پردازد.

 پیش فروش بلیت‌های سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان از چهارم تیرماه با ارائه ۵۰۰ درصد تخفیف برای شهروندان اصفهان آغاز می شود.

عموم شهروندان اصفهانی به سه روش عضویت در ربات جشنواره، مراجعه به سایت سینماتیکت و گیشه سینماهای منتخب جشنواره شامل مجموعه پردیس تازه تاسیس سینمایی چهار باغ، سینما فلسطین و سینما سپاهان واقع در چهارباغ عباسی بلیت‌های تخفیف دار ۵۰ درصدی را خریداری کنند.

دانش آموزان ممتاز مقاطع دبستان و متوسطه اول نیز از طریق ثبت نام در ربات باشگاه (icff_bot@) با ارائه کارنامه خود، می توانند از امکان دریافت رایگان بلیط تماشای آثار جشنواره برخوردار شوند.

اعضای باشگاه جشنواره از تخفیف و جوایز تعیین شده در ربات باشگاه جشنواره (icff_bot@) برخوردارند و برای خرید بلیت‌های جشنواره می توانند از طریق ربات باشگاه اقدام کنند.

اعضای سینماتیکت نیز می‌توانند با مراجعه به سایت  www.cinematicket.org  نسبت به خرید بلیت آثار مورد نظر خود با تخفیف ویژه اقدام کنند.

گفتنی است؛سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ٩ تا ١٥ تیر در اصفهان برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار