موقعیت فعلی شما : خانه/اصفهان/فرهنگ و رسانه
246598
۰۱ شهریور ۱۴۰۱

قصه‌های خوشبخت برای کودکان شهر در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر خانه کودک سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت:برنامه قصه‌های خوشبخت برای کودکان شهر باهدف تشویق کودکان به مطالعه و کتاب‌خوانی طراحی‌شده و در چند نقطه شهر اصفهان اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،زهرا کاظمی اصفهانی گفت: برنامه «قصه‌های خوشبخت برای کودکان شهر» باهدف تشویق کودکان به مطالعه و کتاب‌خوانی طراحی‌شده و در چند نقطه شهر اصفهان اجرا می‌شود.

به گفته او، اجرا و قصه‌گویی‌ها در این طرح ویژه کودکان بالای چهار سال را، «حمزه خوشبخت»، قصه‌گو و عضو شورای کتاب کودک بر عهده دارد.

مدیر خانه کودک سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: حمزه خوشبخت از فعالان حوزه کتاب کودک است که آموزش‌های وی با مشارکت خود کودکان انجام می‌شود.

کاظمی اصفهانی به روش‌های متفاوت بافرهنگ‌های مختلف آشنایی دارد و سلیقه کودکان را به‌خوبی می‌شناسد.

او با اشاره به اینکه والدین در کنار فرزندان خود در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند تصریح کرد: اینکه بچه‌ها چه کتابی بخوانند و چگونه کتاب بخوانند، در این طرح دنبال می‌شود.

کاظمی اصفهانی گفت: این قصه‌گویی‌ها ویژه دو منطقه ۹ و هفت شهر اصفهان، در دو نوبت عصر و صبح برنامه‌ریزی‌شده و در هر نوبت اجرای طرح، ۳۰ نفر کودک به همراه والدینشان حضور خواهند داشت.

او تصریح کرد: برنامه «قصه‌های خوشبخت برای کودکان شهر» طی سه روز ابتدایی شهریورماه در فرهنگسرا‌های شهید همت، فرشته، موعود، فروردین و مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) شهر اصفهان اجرا می‌شود و خانوار‌هایی که دارای فرزندان گروه سنی چهار سال به بالا هستند می‌توانند از محتوای این برنامه استفاده کنند.

مدیر خانه کودک سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: تبلیغ و معرفی این برنامه به‌زودی در شهر نصب و اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار