18518
۳۱ خرداد ۱۳۹۶
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان مطرح کرد؛

صدهزار کودک و نوجوان زنجانی در انتظار برنامه ریزی مسئولان

محمد نقی صالحی با اشاره به اینکه ماموریت و وظیفه اصلی کانون پرورش فکری، ایجاد زمینه رشد و پرورش استعدادها و ذوق و قریحه در بین کودکان و نوجوانان است، افزود: در شهرستان زنجان نزدیک به 100 هزار کودک و نوجوان زندگی می‌کنند.

به گزارش کودک پرس،  محمد نقی صالحی ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زنجان اظهار کرد: در کانون پرورش فکری جامعه هدف جوانان نیست و بیشتر بر آموزش کودکان و نوجوانان تاکید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماموریت و وظیفه اصلی کانون پرورش فکری، ایجاد زمینه رشد و پرورش استعدادها و ذوق و قریحه در بین کودکان و نوجوانان است، افزود: در شهرستان زنجان نزدیک به 100 هزار کودک و نوجوان زندگی می‌کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به قرار گرفتن در عصر ارتباطات و اطلاعات خاطر نشان کرد: ساماندهی و سرمایه‌گذاری در بخش کودکان و نوجوانان یک سرمایه‌گذاری منطقی، معقول و قابل دفاع است.

صالحی با اشاره به اینکه در بخش فرهنگ و هنر شاهد کمترین اعتبارات هستیم، اظهار کرد: در دولت‌ها توجه جدی به این بخش دیده نشده، اما در دولت فعلی این اعتبارات احیا و اصلاح شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه اگر بخواهیم کودکان دانا و توانا داشته باشیم که در ورود به دوره جوانی فردی فرهیخته و مسؤولیت‌پذیر بوده و دارای مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی باشند، باید برای آموزش این افراد هزینه کرد، گفت: برای داشتن کودکان و نوجوانان خلاق و بانشاط و آشنا با فرهنگ و هنر باید در این بخش سرمایه‌گذاری جدی داشته باشیم، چرا که اعتبارات فعلی پاسخگوی نیاز ما نیست.

منبع : فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار