183812
۰۹ آبان ۱۳۹۷
سازمان آزادیبخش فلسطین؛

دیوان بین‌المللی لاهه به جنایت کشتار کودکان غزه رسیدگی کند

درحالی که برخی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس درحال گسترش عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند، سازمان آزادیبخش فلسطین خواستار تحقیق دیوان بین‌المللی کیفری درباره کشتار سه کودک فلسطینی در غزه به دست اسرائیلی‌ها شد.

به گزارش کودک پرس ، سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) با صدور بیانیه ای از دیوان بین المللی کیفری خواست تحقیقات لازم را درباره کشته شدن سه کودک فلسطینی در حملات صهیونیست ها در نزدیکی مرز شرقی نوار غزه آغاز کنند.
بنابر اخبار منتشر شده پهپادهای صهیونیستی یکشنبه شب منطقه «الشرقیه» در حدفاصل خان یونس و دیرالبلح را هدف قرار دادند که در اثر آن سه کودک فلسطینی کشته شدند.
ساف از جامعه جهانی و نهادهای بین المللی خواست که دیگر به سکوت خود درقبال جنایت های مستمر اشغالگران در حق مردم فلسطین پایان دهند.
این سازمان فلسطینی با تاکید بر اینکه ارتش اسرائیل به عمد کودکان نوار غزه را می کشد، اعلام کرد که دیوان بین المللی کیفری باید هرچه سریعتر تحقیقات در این زمینه را آغاز کند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش تر در بیانیه ای اذعان کرده بود که جنگنده های این رژیم گروهی از کودکان فلسطینی را نزدیک دیوار امنیتی میان غزه و فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.
حمله پهپادهای صهیونیست به نوار غزه ساعاتی پس از آن روی داد که ‘نفتالی بنت’ وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی یکشنبه اعلام کرد که تنها با تشدید کشتار و استفاده بیشتر از زور، آرامش به نوار غزه برمی گردد.
جنبش جهاد اسلامی نیز در پاسخ به حملات ارتش صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه، 30 موشک به شهرک های صهیونیستی شلیک کرد.

اشغالگران صهیونیست درحالی به حملات خود علیه مردم تحت محاصره غزه ادامه می دهند که برخی از کشورهای عربی به ویژه امارات درحال حاضر به شدت به دنبال گسترش مناسبات خود با صهونیست ها هستند.
از جمله اینکه ‘میری ریگو’ وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی جمعه (4 آبان) در سفری بی سابقه به همراه یک هیات ورزشی اسرائیلی وارد امارات شد تا در مسابقات جودو در ابوظبی شرکت کند.
عمان نیز روز جمعه پذیرای ‘بنیامین نتانیاهو’ نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.

به عقیده کارشناسان، کشورهای حاشیه خلیج فارس با بی توجهی به مسئله فلسطین به عنوان مهمترین مسئله مرکزی جهان اسلام، هیچ گونه نگرانی از برقراری روابط دوستانه با دشمن صهیونیستی ندارند. اگرچه تماس این کشورها از جمله ریاض و ابوظبی و منامه با اسرائیل در طول سالهای گذشته پشت درهای بسته و به ‌طور پنهانی انجام می ‌شد، اما طی ماه های اخیر این روابط بسیار علنی و گسترده شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار