183164
۰۵ آبان ۱۳۹۷

همراهی کودکان فسایی با “یار مهربان “؛ مهلت شرکت در جام باشگاهای کتابخوانی تا ١٠ آبان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا از مهلت شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان تا ١٠ آبان خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان فسایی به استقبال جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان رفتند.

به گزارش کودک پرس ، محمد کاظم رحمانی گفت: جام باشگاهای کتابخوانی کودک و نوجوان در ٢٦ مرکز از جمله مهد کودک ها، آموزشگاهها، کتابخانه های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان فسا فعال شد وکودکان و نوجوانان فسایی به استقبال این رویداد فرهنگی رفته اند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا افزود: تا کنون قریب به ١٠٠٠ نفر در این طرح فرهنگی شرکت نموده اند. وی تصریح کرد هدف از اجرای طرح جام باشگاهای کتابخوانی کودک و نوجوان ایجاد فرصت و بستر مناسب در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است که در این طرح تسهیل گران و مربیان کتابخوانی به کودکان و نوجوانان آموزش می دهند تا به صورت گروهی و ایجاد رقابت سالم در مأنوس شدن با “یار مهربان ”  گام بردارند .

وی ابراز داشت : مربیان و تسهیل گران می توانند برای رقابت در کتابخوانی بر اساس فهرست کتب و منابع در نظرگرفته شده نسبت به خرید کتاب ها با تخفیف ویژه اقدام نمایند و با مطالعه، ارزیابی، چرخش کتاب در میان همسالان، برقراری ارتباط مستقیم با نویسنده و تهیه فیلم با موضوع معرفی کتاب در مراحل رقابت شهرستان و کشوری شرکت کرده و بتوانند جزء برترین های این کار فرهنگی انتخاب و تقدیر شوند .

 

رحمانی ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم و دستگاههای فرهنگی این طرح در شهر و روستا ها به خوبی اجرا شود تا شاهد تأثیر آن در رونق چشمگیر مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه باشیم .

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا خاطر نشان ساخت: مراکز آموزشی و فرهنگی می توانند تا ١٠ آبان ماه با مراجعه به سایتbookpromotion.ir نسبت به ثبت نام جام باشگاهای کتابخوانی کودک و نوجوان اقدام نموده و در این رقابت شرکت کنند .

 

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار