موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
182942
۰۲ آبان ۱۳۹۷

برای شکایت به عملکرد مهدهای کودک چه کنیم؟

در صورتی که والدین از عملکرد واحدها، مراکز و دستگاه‌های مرتبط و تحت نظارت سازمان بهزیستی انتقاد یا شکایت دارند می توانند این نقدها را به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش کودک پرس ، معاون اجتماعی بهزیستی کشور گفت: روش‌های آموزشی در مهدهای کودک باید متناسب با فرهنگ و شئونات دینی جامعه باشد و در صورتی که والدین از عملکرد مهدها ناراضی‌اند می توانند شکایات خود را پیامک کنند.

حبیب اله فرید گفت: در صورتی که والدین از عملکرد واحدها، مراکز و دستگاه‌های مرتبط و تحت نظارت سازمان بهزیستی انتقاد یا شکایت دارند می توانند این نقدها را به گوش مسئولان برسانند.

وی افزود: والدین می توانند از طریق پیام کوتاه شماره 30008530 به صورت مستقیم با مسئولان دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و یا پیام کوتاه به شماره  3000012333 به صورت مستقیم با مسئولان دفتر امور کودکان و مهدهای کودک سازمان بهزیستی کشور تماس بگیرند.

فرید گفت: روش‌های آموزشی در مهدهای کودک باید متناسب با فرهنگ و شئونات دینی جامعه باشد و بهزیستی بر عملکرد مهدها نظارت دارد و علاوه بر آن، نظارت مردم برمهدها اهمیت بیشتری دارد.

معاون اجتماعی بهزیستی کشور درباره روش‌های غیرمجاز آموزشی در برخی مهدهای کودک، ادامه داد: این روش‌ها معمولا عمومی نیست و فقط در برخی از مهدهای شمال شهر مشاهده می‌شود که به آنها تذکر داده شده است و بهزیستی در صورتی که ببیند یک مهدکودک روش‌های سخیف غربی از جمله موسیقی‌های غیرمجاز را بکار گرفته، علاوه بر تذکر و اخطار، نسبت به تعطیلی آن مهدها هم می تواند اقدام کند.

وی تصریح کرد: مربیان مهدها علاوه بر اینکه گزینش می‌شوند باید دوره‌های آموزشی را نیز سپری کنند؛ البته اگر تحصیلات مربیان مرتبط باشد، نیازی به این دوره‌ها نیست و فارغ‌التحصیلان رشته‌های دیگر حتما باید آموزش ببینند.

 

 

 

 

منبع: جهان نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار