18269
۲۸ خرداد ۱۳۹۶

دوره آموزشی نویسندگی با تدریس نویسنده “علی کوچولو”

نویسنده داستان‌های «‌علی کوچولو» که این روزها بخش‌ عمده‌ای از کارهایش را به تالیف کتاب‌های داستانی ویژه خردسالان و کودکان اختصاص داده است در شرایطی که هم‌اکنون در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان مشغول تدریس قصه‌نویسی خلاق است‌ از شروع جلسات داستان‌نویسی کودک و نوجوان‌ در موسسه فرهنگی هنری حامی حرکت درست خبر داد.

به گزارش کودک پرس، نویسنده داستان‌های «‌علی کوچولو» که این روزها بخش‌ عمده‌ای از کارهایش را به تالیف کتاب‌های داستانی ویژه خردسالان و کودکان اختصاص داده است در شرایطی که هم‌اکنون در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان مشغول تدریس قصه‌نویسی خلاق است‌ از شروع جلسات داستان‌نویسی کودک و نوجوان‌ در موسسه فرهنگی هنری حامی حرکت درست خبر داد.

 این دوره آموزشی که از ۱۰ تیرماه در محل این موسسه واقع در خیابان مطهری بعد از تقاطع سهرودی شماره ۸۴ برگزار می‌شود با  ۲۰ درصد تخفیف برای دانشجویان همراه است.

 سیامک گلشیری با آموزش داستان‌نویسی احمد پوری با موضوع ترجمه شعر و اسدالله امرایی با محوریت ترجمه داستان در زمره دیگر مدرسانی هستند که با این موسسه همکاری دارند.

راستی این روزها همچنین قصد دارد به بازنویسی نهایی داستان بلند «کلبه هزار فانوس» که داستان بلند کودکانه است بپردازد.
به گفته او کار نگارش این داستان دو سال پیش کلید خورده بود و او می‌خواهد ویرایش نهایی آن را در تابستان سال جاری به پایان رساند.

بخشی از کارهای این نویسنده نیز برای چاپ در اختیار موسسات انتشاراتی مختلف هستند.
مجموعه هفت‌جلدی کمیک‌استریپ «‌قصه‌های فندق و پسته» در انتشارات سروش «‌غول دماغ به سر» در نشر قلم و «‌دیو  و دیوار» در انتشارات افق در زمره‌ این آثارند که برای خردسالان و کودکان نوشته شده‌اند.

مجید راستی بر این باور است که نویسندگان کتاب‌های خردسال و کودک ما بسیار محدود و معدودند و بجاست با تخصصی‌تر کردن کارهای خود به قدرت‌بخشی قلم‌شان کمک کنند و از این شاخه به آن شاخه نپرند.

منبع : ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار