18089
۲۵ خرداد ۱۳۹۶

تازه‌ترین اثر پیام ابراهیمی منتشر شد

کتابم با عنوان «چی بپوشم؟» توسط انتشارات کتاب‌های طوطی منتشر شد. در این کتاب به موضوع مشاغل برای کودکان می‌پردازم. داستان کتاب « چی بپوشم؟» درباره دختری است که نمی‌داند در آینده چه شغل و حرفه‌ای را برای خود انتخاب کند.

به گزارش کودک پرس، پیام ابراهیمی، نویسنده کودک و نوجوان در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: کتابم با عنوان «چی بپوشم؟» توسط انتشارات کتاب‌های طوطی منتشر شد. در این کتاب به موضوع مشاغل برای کودکان می‌پردازم. داستان کتاب « چی بپوشم؟» درباره دختری است که نمی‌داند در آینده چه شغل و حرفه‌ای را برای خود انتخاب کند.
وی افزود: کتاب دیگرم با عنوان « گربه قرمز، گربه آبی» از کتاب‌های ترجمه‌ام است که توسط انتشارات علمی- فرهنگی منتشر کرده‌ام. در این کتابم به تفاوت‌هایی که میان افراد وجود دارد، پرداخته‌ام و اینکه چطور افراد در کنار هم می‌توانند زندگی کنند. هم‌اکنون رمانم با عنوان «گرگ و میش» در نشر هوپا در دست انتشار است.
این نویسنده کودک و نوجوان در خصوص کتابش با عنوان «گرگ و میش» اظهار داشت: فکر می‌کنم کتابم با عنوان گرگ و میش در پاییز سال جاری توسط نشر هوپا منتشر و روانه بازار کتاب شود. این کتاب درباره یک گروگان‌گیری است که در مدرسه اتفاق می‌افتد. اتفاقات این کتاب در فضایی فانتزی اتفاق می‌افتد.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار