موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
180523
۱۸ مهر ۱۳۹۷

راهیابی نمایشنامه “مهر و ماهی” به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

نمایشنامه «ماه و ماهی» از سمیرا سلیمانی فارسانی با ده اثر دیگر راه یافته به مرحله ارزیابی و داوری نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان رقابت می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، رئیس حوزه هنری استان گفت: هیات داوران این جشنواره پس از بررسی 94 نمایش رسیده به دبیرخانه 10 اثر از جمله نمایش «ماه و ماهی» از سمیرا سلیمانی فارسانی را برای مرحله نهایی معرفی کرده است.
آقای شیرانی افزود: نمایشنامه نویسان آثار منتخب، تا مرحله نهایی ارزیابی و انتخاب فرصت دارند با بهره مندی از مشاوره استادان راهنما شامل محمد چرمشیر، حمیدرضا نعیمی و بهرام جلالی پور نسبت به ارتقای کیفی نمایشنامه های خود اقدام کنند.

وی گفت : در مرحله ارزیابی و داوری نهایی سه نمایشنامه برگزیده این بخش انتخاب و در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی خواهند شد.
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 29آبان تا چهارم آذر ماه امسال در شهر همدان برگزار می شود.

سمیرا سلیمانی فارسانی متولد 1368 در فارسان است. او بیش از پنج سال است که فعالیت‌های نمایشی خود را در زمینه نمایشنامه نویسی آغاز کرده‌است. سلیمانی پیش از این نیز در جشنواره تئاتر ققنوس، جشنواره تئاتر معلولین و جایزه نمایشنامه نویسی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری رتبه های برتر را ازآن خود کرده است.او از جمله هنرجویانی است که در کارگاه های نمایشنامه نویسی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری شرکت داشته است.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار