179919
۱۵ مهر ۱۳۹۷
مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

باشگاه کتاب‌خوانی در مهدکودک‌های استان سمنان ایجاد می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه باشگاه کتاب‌خوانی در مهدهای کودک استان به مناسبت روز کودک آغاز به کار می‌کنند، گفت: ترویج کتاب‌خوانی هدف اول این طرح است.

به گزارش کودک پرس ، ضمن اشاره به برنامه‌های هفته کودک در سطح استان سمنان و با تأکید بر اینکه شعار مخصوص این ایام «آینده را باید ساخت» است، بیان کرد: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۴ لغایت۲۰ مهرماه، ایجاد باشگاه کتاب‌خوانی در مهدهای کودک سراسر استان است که باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی ایجاد می‌شوند.

وی افزود: برپایی پایگاه‌های روز ملی کودک با برگزاری مراسم و برنامه‌هایی مانند نمایش کودکان، سرود، قصه‌گویی، تزئین و صحنه‌آرایی و … نیز در زمره برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان جامعه هدف ویژه‌برنامه‌های هفته کودک را شامل کودکان تا سن ۱۲ سال، مراکز و خانواده‌های تحت حمایت و نظارت سازمان بهزیستی کشور و جمعیت عام کودکان زیر هفت سال استان دانست و تأکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های محوری این هفته مراسم بزرگداشت روز ملی کودک هم‌زمان با شانزدهم مهرماه است.

ایزدپور با اشاره به تقارن هفته کودک و ایام محرم و صفر، بیان کرد: برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی با حضور کودکان از دیگر برنامه های این ایام است.

منبع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار