179897
۱۵ مهر ۱۳۹۷
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام؛

شغل والدین بر عملکرد رفتاری و اجتماعی کودکان تاثیرپذیر است/ ثبت نام کودکان در مراکز کانون پرورش فکری استان در هفته ملی کودک رایگان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام اظهار داشت: بیشتر بچه‌ها به علت مشغله‌های کاری والدین یا دل مشغولی آنها با فضای مجازی از نعمت هم صحبت و هم بازی محروم هستند یا خود آنها نیز به تبعیت از اطرافیان خود به سمت فضاهای مجازی و بازی‌های رایانه ای گرایش پیدا می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، حبیب الله بخشوده در حاشیه آیین به صدا درآمدن زنگ هفته ملی کودک گفت: هفته ملی کودک فرصتی مغتنم و طلایی برای همه افراد، خانواده ها، اولیای مدارس و مراکز آموزشی و دستگاه های مرتبط با حقوق کودک چه ادارات و نهادهای مسئول وچه خانواده ها می باشد.

بخشوده  افزود: بایدکودکانمان را بهتر دریابیم وبه نیازهایشان پاسخ لازم دهیم این جریان وقتی می تواند مفیدباشدکه مداوم  بوده ودر وجود همگان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه فضاهای مجازی همه اقشار از سنین مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است، افزود: دنیای بچه های نسل امروز دنیای سکوت است در حالیکه کودکان به هم بازی و ارتباط با اطرافیان خود نیاز مبرم دارند.

بخشوده  یادآور شد : آینده در واقع از آن کودکان و نوجوانان است و شیوه های تربیتی اطرافیان در شخصیت آنها تاثیر مستقیم دارد و بچه ها باید در همان سنین کودکی افرادی مسئولیت پذیر، دقیق، حساس به مسائل، کنجکاو، خلاق، باهوش و البته شاد و سالم تربیت شوند.

 

لازم به ذکر است ،ثبت نام کودکان 6 تا 17 سال در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هفته ملی کودک رایگان است.

 

14 تا 20مهرماه هر سال به نام هفته ملی کودک نامگذاری شده و آینده را باید ساخت شعار امسال این هفته است.

 

 

 

 

منبع: تابناک

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار