17946
۲۳ خرداد ۱۳۹۶
اولادقباد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

نمایشگاه قرآن در شکل گیری شخصیت کودکان تاثیرگذار است

به گزارش کودک پرس از بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن، فریده اولاد قباد گفت:‌ یکی از چالش های موجود، درخصوص تاثیرگذاری در میان قشر جوان، کودک و نوجوان است و برگزاری نمایشگاه قرآن می تواند در شکل گیری شخصیت افراد در سن کودکی و نوجوانی اثرگذار باشد، مانع دوگانگی جوانان جامعه شود و مانوس شدن آنها […]

به گزارش کودک پرس از بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن، فریده اولاد قباد گفت:‌ یکی از چالش های موجود، درخصوص تاثیرگذاری در میان قشر جوان، کودک و نوجوان است و برگزاری نمایشگاه قرآن می تواند در شکل گیری شخصیت افراد در سن کودکی و نوجوانی اثرگذار باشد، مانع دوگانگی جوانان جامعه شود و مانوس شدن آنها را با قرآن به همراه بیاورد.
وی ضمن بازدید از نمایشگاه قرآن امسال افزود: زمانی می توانیم درخصوص اثرگذاری نمایشگاه قرآن صحبت کنیم که بتوانیم بعد از برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای بخش کودکان و نوجوانان بهره جوییم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: شعار «قرآن، اخلاق، زندگی» از جمله مواردی است که دغدغه ذهنی من بوده و هست زیرا من دبیر آموزش و پرورش بودم و یکی از چالش های موجود در این عرصه، روخوانی قرآن دانش آموزان است.
اولاد قباد افزود: کودکان، نوجوانان و جوانان ما نیاز دارند که قرآن را روان بخوانند و ما باید روانخوانی قرآن را به کودکان آموزش دهیم تا در آینده و در سنین نوجوانی و جوانی بتوانند از آموزه های قرآنی در سبک زندگی اسلامی، بیشترین بهره را ببرند.
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس افزود: اگر اینگونه نمایشگاه ها هدفمند برگزار شود، قطعا میزان اثرگذاری آنها نیز بیشتر خواهد بود و به نظرم در این نمایشگاه می توانیم از آثار هنری دانش آموزان و هنرآموزان فنی حرفه ای استفاده کنیم و در این صورت، شاهد جذب بیشتر دانش آموزان و جوانان به سمت نمایشگاه و رویدادهای قرآنی باشیم.

منبع : ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار