241995
۲۸ آذر ۱۴۰۰

برنامه‌ها‌ی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در کمیسیون آموزش بررسی شد

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، از تشریح و بررسی برنامه‌های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،علیرضا حاجیان زاده با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ضمن ارائه گزارشی درخصوص اقدامات سازمان از زمان تأسیس تاکنون و در چهار عرصه، اظهار کرد: در نخستین عرصه که مربوط به راه اندازی سازمان همچون ساختار، امور مالی و افتتاح حساب و … است، با وجود محدودیت ها و مصائب، توانستیم بخش اعظمی از امور را به سرانجام برسانیم.

حاجیان‌زاده مدیریت مهدهای کودک، پیش دبستانی و دیگر مراکز مرتبط با سازمان را دومین عرصه فعالیتی دانست و افزود: با توجه به این که پس از تأسیس سازمان، مهدهای کودک از سازمان بهزیستی کل کشور و نیز مراکز پیش دبستانی از معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش جدا و به این سازمان ملحق شدند، ضروری بود نسبت به مدیریت و تعیین شرایط بازگشایی مراکز در سال تحصیلی جاری اقدام شود که با صدور بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم و انجام پیگیری های مستمر این مهم انجام شد.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، امور پژوهشی، تعیین شاخص ها، تدوین سند جامع و … را سومین عرصه فعالیتی سازمان بیان کرد و ادامه داد: نظارت و پیگیری تحقق موارد فوق در مراکز تحت پوشش چهارمین زمینه کاری سازمان است که این دو عرصه اخیر حجم اصلی برنامه های پیش روی سازمان را تشکیل خواهد داد.

حاجیان زاده گفت: برای تحقق اهداف تشکیل سازمان و نیز انجام فرمان رهبر فرزانه انقلاب، مبنی بر مدیریت یکپارچه مراکز آموزش و تربیت کودکان در سنین پیش از دبستان، نیاز به همراهی و مشارکت همگانی است و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در این زمینه همچون گذشته همراه و پشتیبان سازمان باشند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه، اعضای کمیسیون ضمن بیان نظرات و دیدگاه های ارزشمند خود، بر حمایت و همراهی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از برنامه ها و فعالیت های سازمان تأکید کردند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار