موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
179247
۱۱ مهر ۱۳۹۷
فرزاد اژدری گفت:

مصایب جذب حمایت دولتی برای فیلم کودک/ ترجیحم کار با بخش خصوصی است

فرزاد اژدری ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه سینمایی «گاگولگا» و اشاره به نبود بودجه مختص سینمای کودک در نهادهای دولتی،‌ از ترجیح خود برای ساخت فیلم با بودجه بخش خصوصی گفت.

به گزارش کودک پرس ، فرزاد اژدری کارگردان سینما با اشاره به تازه‌ترین فعالیت خود در حوزه سینمای کودک گفت: در حال حاضر همچنان به دنبال سرمایه‌گذار مناسب برای این پروژه هستیم و امیدوارم هرچه سریعتر بتوانیم سرمایه لازم برای ساخت «گاگولگا» داشته باشیم.

وی درباره جذب حمایت دولتی برای ساخت این پروژه توضیح داد: متاسفانه در حال حاضر شرایط برای دریافت حمایت‌های دولتی چندان خوب نیست. البته صحبت‌هایی برای جذب سرمایه از نهادهای دولتی داشته‌ایم اما با توجه به بالا و پایین رفتن نرخ ارز در کشور، فکر می‌کنم نهادهای مربوطه در انتظار ثبات شرایط برای تصمیم گیری در فعالیت‌های اقتصادی خود هستند.

کارگردان فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» تاکید کرد: ترجیح می‌دهم پروژه موردنظر با سرمایه بخش خصوصی ساخته شود تا هم بهتر بتوانیم فیلم را بسازیم و هم بهتر آن را عرضه و تبلیغ کنیم.

 

وی درباره دریافت حمایت از سوی وزارت آموزش و پروش توضیح داد: در زمینه دریافت حمایت از وزارت آموزش و پرورش باید بگویم که این وزاتخانه جزو نهادهایی است که پول ندارد و ترجیح می‌دهم اگر قرار باشد این وزارتخانه هزینه‌ای هم صرف کند، برای مدارس و کودکان باشد.

این کارگردان درباره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و حمایت از آثار سینمایی بیان کرد: این را به خوبی می‌دانم که این نهاد نیز بودجه‌ای برای تولید فیلم ندارد، چندی پیش برای دریافت حمایت با چند نفر از دوستان در این کانون صحبت کردم و آنها گفتند که فیلمنامه هم مناسب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیست.

 

اژدری در پایان گفت: سازمان‌ها و نهادهای دولتی اگر بخواهند روی فیلمی سرمایه‌گذاری کنند فیلم مورد نظر باید در راستای اهداف آن نهاد باشد و هیچگاه اهداف خود را با یک فیلمساز یا یک پروژه به‌روز نمی‌کند.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار