178989
۱۰ مهر ۱۳۹۷
برای نخستین بار در ‌زنجان؛

حافظ قرآن ۱۵ ساله جواز مربیگری قرآن را کسب کرد

مدیر مهد قرآن استان زنجان از دریافت گواهینامه کشوری مربیگری قرآن توسط نوجوان ۱۵ ساله خبر داد و گفت: زهرا آقاجانلو در مسابقات حفظ کل قرآن ترنم وحی ‌بالاترین امتیاز را کسب کرد.

به گزارش کودک پرس ، پرویز حاجی‌حسنی اظهار کرد: شهریورماه امسال شاهد برگزاری دوره کشوری تربیت مربی قرآن به همت مؤسسه فرهنگی مشکات و مهد قرآن بودیم که گواهینامه این دوره با سه امضای مؤسسه فرهنگی مشکات استاد آمنا، مدرس صوت و لحن و مؤسسه مهد قرآن زنجان به شرکت‌کنندگان اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه زهرا آقاجانلو نوجوان ۱۵ ساله زنجانی که حافظ کل قرآن کریم است، موفق شد با شرکت در این دوره گواهینامه مربیگری را کسب کند عنوان کرد: این برای نخستین بار بود که گواهینامه به دست آیت‌الله العظمی سیدمحمد حسینی‌زنجانی مرجع تقلید عالی قدر به امضا رسید.
مدیر مؤسسه مهد قرآن استان زنجان خاطرنشان کرد: زهرا آقاجانلو در مسابقات قرآن ترنم وحی در شهریورماه بالاترین حد نصاب را در رشته حفظ کل قرآن کریم کسب کرد.

وی یادآور شد: روز جمعه تعدادی از حافظان، قاریان، مربیان و خادمان قرآن با آیت‌الله العظمی سید محمد حسینی زنجانی ملاقات کردند که این مرجع عالیقدر به این فعالان قرآنی هدایایی را اهدا کردند.

وی ادامه داد: گواهینامه حفظ کل نیز با سه امضا شامل امضای استاد پرهیزگار، آیت‌الله فومنی رئیس مهد قرآن کشور و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضا رسیده که معتبرترین گواهینامه کشور است.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار