موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
203640
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

نوجوان نخبه میبدی، مدرک لیسانس خود را از آیت‌الله اعرافی دریافت کرد

اولین نوجوان حافظ‌کل‌ قرآن‌کریم دارای لیسانس دانشگاهی در استان یزد، مدرک خود را از آیت‌الله اعرافی تحویل گرفت.

به گزارش کودک پرس ، محمد جواد زرافشان نوجوان حافظ کل قرآن کریم، مدرک لیسانس علوم و معارف قرآن و حدیث را در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه از آیت الله اعرافی دریافت کرد.

محمد جواد زرافشان در گفتگو با خبرنگار میبدما اظهار داشت: پس از اینکه در دوره یک ساله حفظ قرآن کریم در موسسه قرآنی حضرت معصومه(س) شرکت نمودم، به توفیق الهی و راهنمایی‌های استاد عزیزم حجت الاسلام حسینی‌زاده توانستم در سال تحصیلی ۹۶_۱۳۹۵، کل قرآن کریم را حفظ نمایم.

این نخبه قرآنی بیان داشت: در کنار حفظ قرآن کریم، پایه هفتم را نیز با موفقیت و با معدل ۱۹/۸۳ گذراندم و در تابستان سال ۹۶ نیز پایه هشتم مدرسه را بصورت ارتقایی و با معدل ۱۹/۶۴ قبول شدم که مجوز ورود به حوزه را بدست آوردم.

زرافشان افزود: همراه با تحصیل پایه اول در حوزه علمیه قم، در کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ در رشته کارشناسی علوم قرآنی و حدیث شرکت نمودم که با توجه به حافظ کل قرآن بودن باید به ۳۰ درصد از سوالات جواب صحیح می‌دادم و الحمدلله قبول شدم.

 

وی اظهار داشت: بعد از قبولی در کنکور در شهریور سال ۹۷ نیز در آزمون حفظ کل قرآن کریم شرکت کردم که به لطف خدا قبول شدم و با توجه به قبولی در کنکور کارشناسی ارشد و نیز قبولی در آزمون حفظ کل قرآن کریم طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مدرک کارشناسی در رشته علوم قرآنی و حدیث را دریافت نمودم.

این حافظ قرآن‌کریم خاطرنشان کرد: فعلا در حوزه علمیه قم در حال تحصیل هستم و به فضل خدا این مسیر را ادامه خواهم داد.

 

زرفشان گفت: از پدر و مادرم که با حمایت های بی دریغ خود مرا یاری کردند، به صورت ویژه سپاسگزارم و از اساتید بزرگوار به خصوص استاد عزیز آقای فاضلی و حجت الاسلام حسینی زاده و حجت السلام کارگر بسیار متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند.

 

 

 

منبع: میبدما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار