17873
۲۱ خرداد ۱۳۹۶

برپایی ایستگاه نقاشی در چهارمین نمایشگاه رمضان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان یکی از نکات جالب توجه در این ایستگاه نقاشی را نحوه انتخاب موضوع نقاشی عنوان کرده و گفت: کودکان موضوع نقاشی خود را از طریق قصص قرآنی که از سوی قصه‌گو در محل غرفه انجام می‌گیرد، انتخاب می‌کنند و بر اساس شخصیت‌های مطرح شده در قصه، نقاشی خود را می‌کشند.

به گزارش کودک پرس، ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت گروه سنی کودکان و نوجوانان، این اداره ایستگاه نقاشی کودکان را در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در این غرفه ضمن آموزش کودکان که توسط مربی انجام می‌شود، نقاشی‌های کشیده شده توسط کودکان نیز، بلافاصله در محل لابی گالری هنر فرهنگسرا بر روی دیوار نصب شده و در معرض تماشای بازیدکنندگان قرار می‌گیرد.

به گفته حیدری همزمان با مراسم اختتامیه جشنواه رمضان در روز ٢٢ خرداد، از پنج نفر از کودکان که بهترین نقاشی با مضامین قرآنی و مذهبی را کشیده باشند تجلیل می‌شود.

وی یکی از نکات جالب توجه در این ایستگاه نقاشی را نحوه انتخاب موضوع نقاشی عنوان کرده و گفت: کودکان موضوع نقاشی خود را از طریق قصص قرآنی که از سوی قصه‌گو در محل غرفه انجام می‌گیرد، انتخاب می‌کنند و بر اساس شخصیت‌های مطرح شده در قصه، نقاشی خود را می‌کشند.

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار